Ga naar inhoud

To Pro or not to Pro


Aanbevolen berichten

Uit alle onderwerpen is wel af te leiden dat de ATI Radeon het beste is. Maar welke van alle typen? Ik heb een budget van +/- 200 Euro De volgende typen ATI Radeon 9500 ATI Radeon 9600 ATI Radeon 9700 en dan To Pro or not to Pro, ofwel is de Pro versie beter dan de non-pro versie. En als ik een 9500 Pro neem, is die dan beter dan de 9600 non-Pro?
Link naar reactie
De 9500Pro is idd beter als de 9600 pro/non pro. (beetje wazige benaming van ati maja, leer der mee leven :wink: ) Voor 210 euro heb je ( :roll: ) ook een 9700 (non pro) waar je als je een beetje handig bent een PRO van kunt maken. Lees hiervoor de faq effkes door. Ik zou voor rond de 200 euro voor een 9700 non pro gaan.
Link naar reactie
En wat nou als je +/- 100 pleurotjes wilt/kunt besteden, omdat je niet zo'n top kaart wilt omdat je dat toch niet gebruikt, maar wel ff net iets meer als een GeForce 2 MX400? Dan kom je bij de volgende types uit (toch?) Radeon 9000 (non pro/pro) Radeon 9200 (non pro/pro) en een (paar) FX van nVidia Welke (nVidia/Radeon en Pro/Non pro) is dan het beste? Volgens mij zat de FX 5200 ook in deze prijsklasse, maar misschien weten jullie wel een andere goede kaart, waar je redelijk mee kan gamen. bvd
Link naar reactie
Hmmm, daar zeg je wat. Ik zou persoonlijk voor een 9000 PRO gaan, denk zelf dat FX5200 (overigens te vergelijken met een MX440 qua prestaties; alleen met directX 9 ondersteuning) toch te zwak is voor DirectX 9. De 9200 is niets anders dan een 9000 met AGP X8 ondersteuning... En aangezien AGP X8 tegenover AGP X4 nauwelijks prestatiewinst oplevert, gewoon lekker voor de 9000 PRO gaan...
Link naar reactie
[quote:f385af5db6="zjarl"]ik zou voor de 9100 gaan (maar die stond er dan niet bij) is wel ongeveer zelfde prijsklasse[/quote:f385af5db6] De 9100 die had ik nog nooit gezien/van gehoord. Maar ik neem aan dat die iets beter is dan de 9000, dat daar ook weer een pro en een non pro versie van is en de pro weer de beste van die 2 is. Dan zal het een 9000 of 9100 worden want aan AGP 8x ondersteuning heb ik toch niets. Bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...