Ga naar inhoud

problemen installatie catalyst drivers


Aanbevolen berichten

Als ik de nieuwe catalyst drivers voor mijn radeon 9600 wil installeren, krijg ik de foutmelding: "INF error video driver not found". Ik heb alles op de normale manier gedaan; via configuratiescherm de ATI display en contol panel verwijdert. Vervolgens een herstart en handmatig de patch geprobeerd te installeren waarna vervolgens de foutmelding verscheen. Enige ideeën hoe ik normaal die hap kan installeren?
Link naar reactie
de Omegas zijn gebaseerd op de gewone catalysts, alleen beetje gemodificeerd, verder zo goed als zelfde... detecteerd Windhoos de VGA kaart wel als je hem er net ingedrukt hebt? je kan dan ook de drivers handmatig aanwijzen he. wat je ook kan doen is idd de omegas nemen. deze installeerd de drivers al ergens in je program files. je kan dan kiezen of je ze wilt installeren of niet. Als je dan ''JA'' klikt, en hij pakt em nog niet kan je dmv de windows wizard de drivers evt handmatig toevoegen..
Link naar reactie
Tuurlijk op die manier moet het lukken, ik vind het alleen raar dat dit met een nieuw systeem gebeurt, en dat hij wel de drivers (Cata 3.0) pakt vanaf de CD en die goed installeert. Daarnaast moet ik zeggen dat ik niet kundig (iig nog nooit zelf gedaan) genoeg ben voor deze door jou genoemde procedure. Toch bedankt voor de hulp, en mocht het op een andere manier kunnen hoor ik het graag.
Link naar reactie
9600 is niet zo heel snel hoor. de 8500/9100 zit er maar 1 stap onder. ga maar na 9200(pro)-->9000(pro)--->8500/9100--->9600(pro)--->9500(pro)--->9700(pro)--->9800(pro) :D (zoiets :-? :roll: ) en dan heeft hij ook nog de TX versie, die zit geloof ik in dell pc's, oja en in de medion van de aldi :P en heb jij de videokaart misschien niet overklokt mario? :wink:
Link naar reactie
Jah oke, maar ik heb dan ook een LE radeon 8500, nu loopt hij net op standaard 8500 waardes duz maakt ook niet zoveel uit. Maar dan nog, 11000 is volgens mij toch niet zo veel voor een R9600. Je kunt in de database van futuremark vergelijken. Daar kun je iig zien of de score een beetje normaal is met die CPU en videokaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...