Ga naar inhoud

Nieuwe Videokaart


Aanbevolen berichten

Een [color=red:b5de8b592d]Ati Radeon 9700.[/color:b5de8b592d] (non-pro) voor onder de 200 Euro al te koop. Kijk voor de laagste prijs hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/49 Deze kaart is een erg snelle 3d kaart en uitermate geschikt voor de nieuwste en zwaarste games. in wat voor pc wil je hem drukken? en wat voor voeding heb je? de Radeon 9700 vreet nogal veel stroom namelijk
Link naar reactie
[quote:4528ac771d="Hwe"]kben ook van plan die 9700nonpro te kopne, volgens mij is die id. erg goed. Kheb een voeding van 300 watt, gaat dat lukken?[/quote:4528ac771d]mijn 9700 pro werkte ook op mijn a-open 300 watt, maar dat ligt er maar net aan hoeveel de rest nodig heeft. wat heb je er nog meer op zitten? veel dingen?
Link naar reactie
[quote:7c2c9f713c="computer_nerdo"]je kan het proberen maar ik denk niet dat het met die cpu lukt :o[/quote:7c2c9f713c] CPU? PSU bedoel je denk ik :wink: als het een noname is kan het zijn dat het kantje boord is... gewoon uitproberen, wat games spelen, ondertussen boel monitoren met MBM5 bijvoorbeeld. als ie dan crashed kun je altijd in de log kijken wat je Voltages waren en zul je zien of de voeding toch onvoldoende is...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...