Ga naar inhoud

Matrox MGA-G100-AGP icm Voodoo2 addon kaart


Aanbevolen berichten

K heb een wat oudere matrox kaart die standaard op mn oude platform(win98)was geinstall, waar ik later voodoo2 heb toegevoegd(prima werkend). Nu ik Windows ME heb heb ik al verschillende versies drivers geprobeerd. maar WinME blijft zeggen dat de driver niet gechikt is voor de kaart.Als ik het negeer en m toch install werkt i in 2D (windows)goed maar loopt mn beeld vast :cry: als ik een simpel 3D spelletju ga spelen(dus via voodoo2) Ben al op de compaq/hp site geweest, en op de matrox site vind ik geen drivers voor MGA-G100 wel Millenium enz. info: compaq6333/40gighHD WesternDigital 8MB cache/160MBRam weet iemand hoe te handelen/waar de juiste drivers vd te halen?
Link naar reactie
zijn MS en Cableguy het zelfde :-? :roll: ? lekker vaag Aan de schrijf stijl te zien wel. * Graag 1 acount/naam gebruiken om verwarring te voorkomen * Graag meer aandacht aan je schrijf stijl besteden, foutloos hoeft niet maar wat netter mag wel, minder msn/sms stijl. Als je perse Win ME wilt gebruiken (wat ik dus sterk afraad omdat er nog meer problemen mee zijn dat wat je nu al hebt qua drivers) dan moet je eens kijken of je goeie drivers voor je voodoo2 wel hebt. die kan je vinden op www.voodoofiles.com De drivers Matrox G100 kan je wel vinden op de zite van matrox hoor. je moet de Matrox Millenium G100 drivers hebben. die moeten werken voor de MGA1
Link naar reactie
ik heb wel de goede voodoo driver, maar de millenium driver heb ik nog niet geprobeerd. kijk wel even, thanx ja met mn chat styl heb ik een typ fout gemaakt bij het aan melden. ik had maarten468@hotmail.con in plaats van maarten468@hotmail.com als email adres gedaan kan het dus niet verwijderen. kan iemand dat profiel binnenkort verwijderen??? (maarten468@hotmail.con dus)
Link naar reactie
Probeer die driver maar eens dan, de link staat in de FAQ. Wat je inlog probleem betreft, stuur een E-mial naar Guido.van.den.Anker@computertotaal.nl of naar Jeroen.de.Jager@computertotaal.nl Beiden zijn [i:ac2d8d0623]Administrator[/i:ac2d8d0623] van dit forum en kunnen het voor je oplossen.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...