Ga naar inhoud

storing Miele W3205


Bjorn-SP

Aanbevolen berichten

hallo slimme mensen :) ik heb een vraag en ik hoop dat iemand dat weet! wij hebben een miele W3205 wasmachine , en die gebruiken wij nu bijna 5 jaar alleen nu gaat de machine regelmatig in storing SPOELEN, en gaat ook het lampje knipperen, resetten is geen result, want het gebeurd nu steeds vaker in handleiding staat : resetten en anders miele bellen en ben ik weer 400euro kwijt, iemand een idee, en is het zelf te maken (printplaat/koolborstels) alvast bedankt mvg bjorn
Link naar reactie
Er zijn een paar dingen die het kunnen veroorzaken Koolborstels Draadbreuk van de print naar de motor op,1 van de 7 linkse draden Kapot magneetje ( tacho ) Defecte print Slecht contact op de stekkers Maar waar ik aan denk en dit kan je snel zien een defecte motor hierbij draaid de trommel slecht rond en soms schommelde hij maar een halve slag hierdoor merkt de machine dat er ies mis is. Vaak doet hij dit extra als je een warme temperatuur te kiezen en een zware belading te doen
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...