Ga naar inhoud

geforce fx 5200 / 3dmark03 / rivatuner


Aanbevolen berichten

In 3dmark 03 heb ik hartstikke lage scores.. in de eerste test gaat het erg goed gem. denk ik rond de 140 ofzo... het schommelt tussen de 100 en 200.. maar de volgende testen zijn echt superslecht, heel vaak zit de gemiddelde fps niet hoger dan de 9! Ik heb de FAQ gelezen over de rivatuner, heb hem geinstalleerd, maar ik weet dus echt niet waar precies ik moet gaan overklokken... Graag zou ik hier wat meer info over willen hebben, want er staat in de FAQ dat het simpel is maar ik durf niet zomaar ergens wat in te vullen :oops: met vriendelijke groet, Sander Bons
Link naar reactie
Dat lijkt me niet abnormaal voor een FX 5200. 3DMark is nu eenmaal een beroerde benchmark waardoor de fps veel te laag ligt. Je kunt checken middels de database of jouw scores echt anders liggen dan anderen met hetzelfde systeem. Ik zou me daar niet te druk over maken. Als je UT 2003 hebt, ben ik wel benieuwd naar je scores. Gebruik dan wel deze tool http://www.hardocp.com/article.html?art=NDQy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...