Ga naar inhoud

wat heb ik nodig voor goede beeldkwaliteit met tv kaart.


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb gister een pctv kaart van Pinnaclesys PCTVPro gekocht. alleen constateer ik dat mijn beeld niet echt goed is in vergelijking tot met de tv. weet iemand misschien ook hoe je dit het beste moet aansluiten want in de handleiding staat ook niet echt veel informatie. als je wat meer wilt weten over de kaart zie http://www.pinnaclesys.nl of com alvast bedankt.
Link naar reactie
Zorg ook dat je niet te veel splitters zitten tussen de binnenkomst kabel/antenne. Ik heb er twee, vrij slechte kwaliteit. Als je een antenne hebt, kun je ook een keer de kristallen vervangen, dat helpt ook. [quote:99a1d71732]Eventueel een antenne versterker aanschaffen (mag een goedkope zijn van ca. 18 euro bij de Karwei) daarnaast moet je alle pluggen die in de kabel zitten vervangen door metalen exemplaren (i.v.m. afscherming). Dus geen plastic rommel.[/quote:99a1d71732] Hoe groot is het voordeel wanneer je alle plastic pluggen vervangt met metalen. Ik heb nu alles met plastic pluggen. Ik zou natuurlijk graag een betere kwaliteit hebben.
Link naar reactie
een antenneversterker heeft wel een beetje effect, maar echt veel beter wordt het beeld niet, ik denk dat het komt doordat computers te veel storing veroorzaken en de tv-kaarten hebben idd een sterker signaal nodig, ik heb hetzelfde probleem, maar heb inmiddels maar gewoon een tv gekocht en het beeld is veel beter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...