Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van deze kaart?


Aanbevolen berichten

Nee hij is voor mijn zusje en die wil geen oc aan haar pc. Maar ze wil er vooral zware games mee spelen. Zou je niet van een meisje verwachten maar ja. Ik weet dat de 9700 non pro een snelle kaart is maar tikt die 256 mb niet zwaar aan? En de FX is een directx 9 kaart is dat nie tbeter voor de toekomst?
Link naar reactie
De Radeon 9700 non pro is ook een Direct X 9.0 kaart (Zie FAQ). Bovendien heeft die 256 MB niet echt veel nut, tests tussen de Radeon 9800 Pro 128 MB en de Radeon 9800 Pro 256 MB duiden op een minimaal verschil wat de moeite echt niet waart is. Lees anders eens bij diverse hardwaresites wat revieuws op en wat testen, en trek na het lezen van die testen jou conclusie eruit, welke kaar je wilt kopen.
Link naar reactie
Ik raad ook de Radeon 9700. DirectX 9, snel, goed en betaalbaar. Beter dan een GeForce FX 5600 Ultra. Lees zoals gezegd lees eens de Computer! Totaal. (ken je dat blad ;) ) daar hebben vaak zat testen in gestaan van diverse videokaarten. zo ook de Raden 9700. Lees ook eens een gedeelte van de FAQ.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...