Ga naar inhoud

nieuw systeem, lage scores?


Aanbevolen berichten

he, ik heb pas een nieuw systeempje in elkaar gezet, niet erg duur systeem aar toch. het gaat om Albatron KX400 - 8xV moederbord, 256mb pc2700, 20gb 5400rpm schijf, Athlon XP 2000+ en een Geforce 4 TI 4200. nu heb ik (met best veel overclocken!) maar een score van 10300 en nogwat. dit vind ik best laag. is mijn pc niet krachtig genoeg voor deze kaart of is er iets anders. op een andere pc zat ik bijna over de 11000 met overclocken met zelfde config. behalve moederbord. ik zal trouwens de link nog online gooien maar was vergeten m op te slaan dus moet m effe opnieuw doen. //edit ik zag dat ik was vergeten te melden hoe ik had overgeclocked, de instellingen staan op 290core 567mem.
Link naar reactie
[quote:cf1820bf87="diniz"]Ik vind die score niet echt gek als ik je sys zo bekijk. Gooi anders ff 43.35 drivers uit de FAQ erop.[/quote:cf1820bf87] Je loopt achter. het is Detonator FX 44.03 drivers uit de FAQ 8) maar ik ben het wel met je eens. de score ziet er betrekkelijk normaal uit voor dat systeem.
Link naar reactie
//Ger_T dat geheugen wil niks zeggen, want xp2000+ gebruikt dat 333mhz geheugen toch niet dus pc 2100 is genoeg. effe een andere vraag, had niet veel zin om nieuwe topic te starten dacht ik zo: ik heb in een ander systeem een geforce 2mx 400. ik heb nu het probleem dat als ik de nieuwste drivers installeer hij het opstart geluidje erg schokkerig laat horen. ook is 3dmark score lager dan vroeger, eerst was dit 3000 nogwat en nu nog maar 2080! jammer genoeg weet ik niet meer welke drivers ik eerder gebruikte. kunnen jullie mij zeggen welke driver het beste presteerd voor een geforce 2mx?
Link naar reactie
//Zjarl jah, daar heb je misschien wel gelijk in :oops: (ben ook maar een gewoon iemand van 15:D) maar als ik die faq moet lezen ben ik de hele dag bezig zo uitgebreid is die, als je toevallig weet waar t staat kan t handig zijn, maar als je dat moet doorzoeken gaat t lang duren. maar ben nu bezig met downloaden van die drivers, hoop dat die t wel fatsoenlijk doen :(
Link naar reactie
[quote:49c98269b0="ric0209"]//Ger_T dat geheugen wil niks zeggen, want xp2000+ gebruikt dat 333mhz geheugen toch niet dus pc 2100 is genoeg. effe een andere vraag, had niet veel zin om nieuwe topic te starten dacht ik zo: ik heb in een ander systeem een geforce 2mx 400. ik heb nu het probleem dat als ik de nieuwste drivers installeer hij het opstart geluidje erg schokkerig laat horen. ook is 3dmark score lager dan vroeger, eerst was dit 3000 nogwat en nu nog maar 2080! jammer genoeg weet ik niet meer welke drivers ik eerder gebruikte. kunnen jullie mij zeggen welke driver het beste presteerd voor een geforce 2mx?[/quote:49c98269b0] Xp2000 kan dat geheugen zeker wel gebruiken. Ligt er alleen aan welk mobo je hebt. Op mijn A7v333 kan het zelfs gebruikt worden en dat is een mobo van ruim een jaar oud. En dan bedoel ik op 333 (2700 zo je wilt)
Link naar reactie
[quote:e23eeee37d="ric0209"]//Zjarl jah, daar heb je misschien wel gelijk in :oops: (ben ook maar een gewoon iemand van 15:D) maar als ik die faq moet lezen ben ik de hele dag bezig zo uitgebreid is die, als je toevallig weet waar t staat kan t handig zijn, maar als je dat moet doorzoeken gaat t lang duren. maar ben nu bezig met downloaden van die drivers, hoop dat die t wel fatsoenlijk doen :([/quote:e23eeee37d] Het staat gewoon bij het verhaaltje over nVidia drivers. betrekkelijk makkelijk te vinden. Het niet lezen van de FAQ word beloont met een slotje., dus je had hem beter wel kunnen lezen. :roll: [edit] overigens zijn alle vragen al beantwoord dus erg veel schade berokken ik je niet met het slotje[/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...