Ga naar inhoud

instellingen monitor ?


Aanbevolen berichten

Geachte lezer Ik heb een iiyama 19 inch monitor gekocht van de week maar als ik nu de telegraaf-site open is het beeld maar voor twee/derde gevuld en rechts zit nog een wit vlak. Hoe kan ik het nu beeldvullend maken ? Met : extra en dan internet-opties \ grootte van afbeelding automatisch aanpassen kom ik er niet. Doe ik iets niet goed ? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, zoef de haas
Link naar reactie
Je hebt waarschijnlijk een script draaien wat alleen het belangrijke nieuws laat zien op de Telegraaf-site, daardoor mis je het platte nieuws :lol: 8) :wink: . Effe serieus, je draait waarschijnlijk op een hogere resolutie dan bij je vorige monitor en de site van De Telegraaf werkt met afgebakende frames, waar geen tekst staat is het wit. Bijvoorbeeld ik draai mijn monitor op een resolutie van 1280x1024 (een Iiyama 19 inch VM Pro 450) en zie dan op de De Telegraaf site een witte balk rechts van ongeveer 10 centimeter. Hier is niks aan te doen. Je kunt nu wel links je favorieten in het scherm laten staan, handig bij het surfen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...