Ga naar inhoud

Radeon 9100 geen tv-out


Aanbevolen berichten

dag beste forumgangers. Mijn kaartje werkt nu op 3d gebied goed genoeg, alleen nu heb ik nog geen tv-uitgang! Indien ik naar beeldinstellingen en displays/weergaven ga, staat de TV er niet bij! (dus niet dat ik alleen de instellingen niet kan veranderen, nee hij staat er gewoon niet!) Ik heb wel degelijk een tv-uitgang en hij werkt ook, bij het booten heb ik gewoon beeld op mijn tv en ook als ik een standaard pci vga adapter kies heb ik goed beeld op mijn tv, maar zodra ik de ati drivers installeer (jep de nieuwste catalyst 3.4 en de nieuwste control panel zooi) zie ik alleen maar strepen en kan ik ook geen tv uitgang kiezen bij beeldinstellingen! (wel dvi en YPbPr) Ik dacht zelf dus dat het aan mijn driver lag, maar indien ik hem uninstall en opnieuw installeer doet ie het nog steeds niet! Kan iemand mij helpen :cry:
Link naar reactie
Helaas blijkt niemand van jullie nog ideeen te hebben voor mijn probleem. Ik heb dus maar een mailtje naar club-3d en Ati gestuurd en ik heb van iemand van club-3d de tip gekregen mijn bios te flashen. Bios flash-utility "atiflash" erbij gekregen en een .bin file!!? Ik denk eerlijk gezegd dat hij een verkeerd bestandje erbij heeft geleverd, aangezien er volgens mij altijd met .rom files geflashed wordt. (heb met isobuster de bin file bekeken en er stonden geen andere bestanden in...) Ik wilde dus eigenlijk weten wat jullie hier van vinden, zou dit mogelijk mijn probleem kunnen oplossen? Want biosflashen doe ik liever niet, tenzij noodzakelijk! (aangezien je garantie dan volgens mij vervalt!?) Ik hoor het wel, gegroet Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...