Ga naar inhoud

Ati control panel voor unreal tournament


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik speel heel veel online unreal tournament (de 1e zeg maar) Nu heb ik een ati radeon 9500 64 ddr gekocht. Ik heb de nieuwste driver gedownload op ati.com. Maar mijn probleem is nu dat als ik unreal speel op de standaard instellingen dat hij dan erg schokt. Als ik echter met dat control panel dingen ga veranderen dan schiet ik de ene keer weer door iedereen heen en de andere keer heb ik rare kleuren enz enz. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat control panel het beste in kan stellen. Of heeft iemand anders advies voor mij ?? Alvast vriendelijk bedankt.
Link naar reactie
Er vanuit gaande dat je een langzame pc hebt: Zet eerste weer alles op default en daana voor UT: Direct3D Anti-Alaising: Application preference (aanvinken) Anisothropische filtering: Application preference (aanvinken) Texture preference: Quality (schuif naar 3e van links) Mip-Map detail level: Quailty (schuif naar 3e van links) Wait for Virtical Sync: Application preference (Schuif in het midden) Tru-Form: Always off Open GL Anti-Alaising: Application preference (aanvinken) Anisothropische filtering: Application preference (aanvinken) Texture preference: Quality (schuif naar 3e van links) Mip-Map detail level: Quailty (schuif naar 3e van links) Wait for Virtical Sync: Default On (schuif naar 3e van links) Truform: Always off Voor de rest laat je gewoon alles staan. welke driver gebruik je eigenlijk? Catalyst 3.4 uit de FAQ?
Link naar reactie
Ik heb de instellingen precies zo staan zoals je hebt gezegd maar als ik nu naar een server ga dan word ik uit het spel gegooid met een foutmelding. (Failed Blt:dd_Ok). Ik gebruik inderdaad de nieuwste catalysis 3.4 driver en me comp is niet traag. een amd athlon xp 2500+ 512 ddr en radeon 9500. Ik hoop dat iemand me weer verder kan helpen :)
Link naar reactie
als ik offline speel werkt het ook niet. Maar als ik die 2 balkjes bijvoorbeeld helemaal naar links zet ipc de 3e van links dus op high performance werkt het wel alleen dan schiet ik weer overal doorheen. ik vroeg me gewoon af of er optimale settings zijn want die kan ik dus niet vinden :cry:
Link naar reactie
unreal tournament game of the year edition. patch 436. Dat ik de server soms niet in kan ligt zeker aan de instellingen van de videokaart want normaal kom ik er altijd normaal in ik speel het al een jaar. en dat anisotropic filtering en anti aliasing wat houd dan precies in en hoe moet dat tov elkaar staan ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...