Ga naar inhoud

-= Nieuwe ATI Catalyst driver topic deel 2 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    165

Doe dan maar even een Multi compare van BA, RD en 2fast. best itteressant. btw, mijn nieuwe reep OCZ laat even op zich wachten, ik ben zo stom geweest om niet met Credit card te betalen maar met normale betaling, ik zit nu te wachten op speciale overschrijf kaarten van de postbank voor buitenlandse overschrijvingen :( ach maar een paar weken wachten op 1024mb intern is niet zo erg.
Link naar reactie
Mja, ik kreeg vanavond een mail dat die van mij verstuurd zijn :) Maar ze komen volgens mij niet uit engeland, maar uit spanje of zo, aan de trackingnamen te zien. Hopelijk morgen, dan kan ik ook me 8K3A nog even maxen met die modules voor de gein :) Als het met DHL gaat of zo dan kan het ieg wel.
Link naar reactie
Ze komen uit Ierland, de website is engels. (eindigd op .co.uk) ik moet betalen aan "The bank of Ireland". Ik zat te kijken op de website van OCZ en zag dat die Platinum edition die jij hebt besteld nog weer strakkere timings hebben, officieel cas 2 2-2-5 1T @ 433mhz ipv cas2 3-3-7 2T wat de normale PC3500-EL heeft, ben benieuwd hoe ver je die repen in je Abit plank krijg. maar we dwalen een beetje af van het onderwerp. :oops:
Link naar reactie
5300 rond op default CPU speed en videokaart op 373 / 337 Iets lager als mijn normale record dus. Er zit wel meer in. Maar ik heb wel meer last van artifacts als bij de omegadrivers, of ze stressen de kaart gewoon meer. Uit mijn sig is op 391/351 dus volgens mij moet ik daar dan nog wel boven kunnen komen ieg. Maar daar draaide me CPU ook sneller (1750 MHz) dus dan win je automatisch wat in Test 1. Mijn laatste was btw nog van cat 3.2, dus de tussenliggende ken ik eigenlijk niet.
Link naar reactie
[url=http://www.driverheaven.net/#article_4727]Radeon Omega Drivers for 9x/ME/2k/XP[/url] * Based on the official Catalyst 3.6 ATI drivers. (9x/ME/2k/XP) * Added support for the following chipsets: (9x/ME/2k/XP) Radeon 9600 TX * Fixed the "Card not supported" message, now the drivers should install in any card without problems. (9x/ME/2k/XP) * Experimental Mobility Support in 9x/ME (installs differently, let me know if it installs correctly). (9x/ME) * Added some new tweaks that should improve performance. (9x/ME/2k/XP) * Updated the Overclocking utility to version 1.800d. (2k/XP) * Re-Enabled support for 1280x768 resolution. (2k/XP) * The 9500->9800 and 9700->9800 hack is still avaiable as an install option. (2k/XP) * The 9x/ME drivers still don't have the hacked driver incorporated, sorry. (9x/ME) http://www.omegacorner.com/
Link naar reactie
Zo das mooi! Meteen proberen! :) Omega heeft de cat 3.5 dus gewoon overgeslagen... //Edit// wow trage download link! Maar goed.. alle tijd. [quote:e3cd0cd584="Red Dragon"]Scherpe 3dmark '03 score 2fast!! helemaal voor een radeon 9700. raar dat je me 3dmark2001se score nog niet hebt verbroken, misschien is AMD daar beter in?[/quote:e3cd0cd584] Ligt idd puur aan de bandbreedte van je mem en je FSB van je cpu. Ik draai 161 Mhz fsb (en dan wél met geheugen a-sync op 430 Mhz). Maar goed, 3dmark2001 is inmiddels oud, eigenlijk verwaarloosbaar als je een radeon 9x00 of Geforce fx 5800+ hebt...
Link naar reactie
[quote:1f8ad48d3d="hjs"][url=http://www.driverheaven.net/#article_4727]Radeon Omega Drivers for 9x/ME/2k/XP[/url] * Based on the official Catalyst 3.6 ATI drivers. (9x/ME/2k/XP) * Added support for the following chipsets: (9x/ME/2k/XP) Radeon 9600 TX * Fixed the "Card not supported" message, now the drivers should install in any card without problems. (9x/ME/2k/XP) * Experimental Mobility Support in 9x/ME (installs differently, let me know if it installs correctly). (9x/ME) * Added some new tweaks that should improve performance. (9x/ME/2k/XP) * Updated the Overclocking utility to version 1.800d. (2k/XP) * Re-Enabled support for 1280x768 resolution. (2k/XP) * The 9500->9800 and 9700->9800 hack is still avaiable as an install option. (2k/XP) * The 9x/ME drivers still don't have the hacked driver incorporated, sorry. (9x/ME) http://www.omegacorner.com/[/quote:1f8ad48d3d] Ik zal die ook eens proberen, met alle respect, maar ik heb nooit verschil gezien in IQ met die van ATI, ook vind ik die performance tweaks twijfelachtig, dat zal ATI toch ook wel weten ;)
Link naar reactie
Wat ati moet inbouwen in de drivers is Forced tri-linear if bi-linear filtering in Control Panel. Weet je tenminste zeker dat die gasten het goed doen, Tri-linear in bv Ut-2003 aanzetten zorgt regelmatig voor flink veel verwarring. (en dan heb ik het niet eens over het verglijken met de FX) maar ik geloof dat ze wel bezig met meer aniso settings in het CP
Link naar reactie
[quote:76b5505e66="hjs"]Wat ati moet inbouwen in de drivers is Forced tri-linear if bi-linear filtering in Control Panel. Weet je tenminste zeker dat die gasten het goed doen, Tri-linear in bv Ut-2003 aanzetten zorgt regelmatig voor flink veel verwarring. (en dan heb ik het niet eens over het verglijken met de FX) maar ik geloof dat ze wel bezig met meer aniso settings in het CP[/quote:76b5505e66] Hopelijk ook eens een setting voor wat meer LOD bias.
Link naar reactie
Ha Ha,, Edward weer met zijn LOD bias. :) blijf hopen edward, dan is de ATI Radeon helemaal perfect voor jou :) Ik ben het wel met je eens voor wat IQ betreft, hoeveel verschil zit er nu eigenlijk tussen de normale drivers en de Omega drivers qua IQ. wat de tweaks betreft, voor de Radeon 9700 zijn ze in iedergeval merkbaar sneller dan de normale drivers, voor de Radeon 9800 maakt het niet zoveel uit. //2fast Omega Cat. 3.5 drivers waren er wel hoor, kijk maar goed op de site van omegacorner. staat ook in de FAQ, die word overigens vanavond geupdate.
Link naar reactie
Yep lod bias is mooi, ik zal vanavond die omega's er wel eens op knallen. Ik kan me juist voorstellen dat omega misschien een paar registertweaks "hackt" om het zo een fractie sneller te krijgen ten koste van een fractie stabiliteit in een paar systemen. Ik heb ze in het verleden ook vaak gebruikt, maar nooit verschil gemerkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...