Ga naar inhoud

nvidia geinstaleerd uprade blauw scherm


Aanbevolen berichten

:evil: faq gevolgd nieuwe driver voor nvidia geinstalleerd in xp home. toen upgrade naar xp pro blauw scherm en niet meer te herstellen ook niet systeemherstel,blokkeerde. alles weer opnieuw moeten installeren.dus alles van die schijf weg en van scretch. gelukkig had ik mijn schijf gepartitioneerd. uren werk naar de kloten wel een hoop geleerd frank denk eerst na voor je je in zo'n avondtuur stort
Link naar reactie
Denk dat dat eerder komt door je upgrade van Home naar Pro dan door de driver. je had beter eerst van Home naar PRO kunnen gaan en daarna pas je drivers instaleren. zelfde geld voor Service Pack 1. Bij een verse instalatie eerst SP1 erop en daarna pas al je drivers. met als eerste je moederbord drivers.
Link naar reactie
Ik weet niet of er een speciefieke richtlijn is maar ik heb zelf wel een volgorde bij een schone instalatie: [list:84c1c447a0]* Windows XP * Service Pack 1 * Moederbord Drivers * Videokaart drivers * Geluidskaart drivers * Resterende drivers (muis, toetsenbord, printer, scanner, etc) * DirectX 9.0a * Windows Update via www.windowsupdate.com * Resterende Software (Office XP, Norton AV, firewall, etc etc)[/list:u:84c1c447a0] De Moederbord drivers instaleer ik bij een nForce 2 chipset moederbord zelfs voor Service pack 1. De bovenstaande volgorde is geen regel, maar puur zoals ik het doe, ik heb hiermee erg veel verschillende pc's geinstaleerd en over het algemeen werkt deze volgorde prima. Nu is het niet de bedoeling dat spontaan iedereen hier gaat posten hoe men zijn eigen pc instaleert, echter opbouwende kritiek op deze volgorde is altijd welkom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...