Ga naar inhoud

Asus V9480-TVD GForce4 Ti4800SE, 128Mb, DVI, ViVo


Aanbevolen berichten

Ik had voor het posten netjes de faq gelezen en vond daar een link naar Tom's hardware met een vergelijkende test. De FX komt daar alleen (nog) niet in voor. Van de Gforce kaarten komt de 4800 bovenaan. Weet iemand wat het verschil is tussen de TI 4X00 serie en de FX 5X00 serie en waar kan ik een vergelijkende test vinden? [quote:70b5f40014]Het is een GeForce 4 ti 4400 met AGP 8x ondersteuning[/quote:70b5f40014] Ik neem aan dat je ipv 4400 4800 bedoeld?
Link naar reactie
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel het precies zoals ik het zei, ik zal het nog simpeler neer zetten misschien snap je het dan (het staat ook in de FAQ overigens) [color=red:ff1fa9abef][b:ff1fa9abef]GeForce Ti 4800SE = GeForce 4 ti 4400 met AGP8x ondersteuning.[/b:ff1fa9abef][/color:ff1fa9abef] Niets meer en niets minder. de naam sugereerd dat het een snellere kaart is maar hij is dus even snel als een ti 4400. Je kan voor 224 Euro al een ATI radeon 9700 kopen. zie geplaatste link. die kaart is helemaal snel. zoek voor reviews met www.google.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...