Ga naar inhoud

Kan ATI 9700 Omega drivers niet installeren


Aanbevolen berichten

[quote:264afe3a43="Red Dragon"]Ik raad aan om dan maar de Catalyst 3.2 drivers uit de FAQ te gebruiken.[/quote:264afe3a43]Dat zal ik doen. Bij mijn vorige installatie ging ik van een GF2 naar de RADEON 9700 zonder enige problemen, alles wel eerst goed ontdaan van Nvidia programmatuur. Installeerde toen de Catalyst 3.2 drivers uit de FAQ samen met het control panel en pas later overgestapt op de Omega drivers. Toch wel vreemd.
Link naar reactie
Zeker raar. de Catalyst 3.2 drivers en een eigen contorl pannel zitten namelijk in de omega drivers. De omega drivers maken geen veranderingen aan je huidige drivers maar zijn gemodificeerde Catalyst 3.2 drivers. Ik heb ze thuis meerdere keren op een schoon systeem geinstaleerd. Ook bij deinstalatie van de Omega drivers werken ze perfect bij mij.
Link naar reactie
Sitters en RD hebben gelijk: Complete set drivers incl. controlpanel, dus die moet je wel deinstalleren. Drivers hoef je niet te deinstalleren want settings worden overschreven en dat is iets anders dan gemodificeerd realiseer ik mij :oops: http://www.omegacorner.com/readme_omega_drivers.txt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...