Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ben ik het niet mee eens. 8) Ik vind een GeForce FX5200 128MB interessanter dan een Radeon 9000. Afgezien dat ie misschien af en toe iets langzamer is, heeft die wel DirectX 9. Als een spel dan gedoseerd gebruik maakt van nieuwe technologie dan gaat dat uitstekend op de FX5200. Op een Radeon 9000 zijn die effecten onzichtbaar.
Link naar reactie
Tja. op dit moment zijn er nog geen games die DirectX 9 features gebruiken. persoonlijk vind ik de FX 5200 niet echt krachtig voor directX 9 features. je kan naar mijn mening nu beter een kaart kopen die sterk is in de games van nu. tegen de tijd dat DirecX 9 games echt Hot zijn is de Radeon 9000 en FX 5200 beiden verouderd.
Link naar reactie
Het is inderdaad waar dat DirectX 9 makkelijker is te implementeren dan DirectX 8. dus er zullen naar verwachting ook eerder games komen. maar de Geforce FX 5200 loopt niet echt lekker in test 4 van 3dmark '03 Nu zegt dat nog niks over hoe de kaart in toekomstige titels zal presteren. De FX 5200 Ultra 128mb is dan ook de enige die ik aan zou raden. de 64mb 64bits is helemaal niets IMHO
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...