Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een nieuwe pc te gaan kopen bij [url]www.norrod.nl [/url] nou wil ik over een tijdje er een nieuwe monitor bij kopen. Met de pc wil ik gamen,huiswerk maken enzo voort. Nou wou ik weten of een LCD scherm een slechte beeldweergave heeft bij C&c Generals,Unreal? of moet ik t houden bij een oude CRT? Greetz, Koen PS: ik koop de goedkoopste bij norrod voor €269.
Link naar reactie
Als je de goedkoopste LCD koopt dan kun je nu al weten dat er niet fatsoenlijk mee te gamen is. Als je met je pc wilt gamen moet je gewoon een CRT kopen of een dure LCD. Kijk ook ff in het FAQ, daarin staat een boel uitgelegd over monitoren. Kijk anders eens naar de 19" Hyundai 910+ , die kwam goed uit de ComputerTotaal test. (en is goedkoop) En btw, waarom Norrod? Heb je daar goede ervaringen mee? Er zijn nog wel goedkopere winkels als Maxpert of Computerland..
Link naar reactie
het gaat om de reactietijd van de lcd monitore (ms) Als je rond de 17-20 ms zit (lcd,tft) zit je goed. Ga je hier echter boven zitten dan krijg je met unreal problemen (ghost effect) Generals zal naar alle waarschijnlijkheid prima draaien aangezien dit niet een snel spel is. Het snelle springen rennen schieten van unreal kan een minder goede lcd monitor met een hogere ms gewoon niet aan. Voor het geld wat jij ervoor uit wilt geven kan je dat helaas wel op je buik schrijven. Ik raad je aan 2 a 3 honderd euro meer weg te leggen of toch voor een leuke crt monitor te gaan. Leg je er nog eens 100 euro bij dan kan je een leuke 19" monitor kopen :D Want zeg nou zelf gamen op een 17" schermpje is niet meer van deze tijd :D:D:D Grtz
Link naar reactie
Ja, ik raad je toch aan om een CR scherm te kopen, tenzij je de ruimte er niet voor hebt. Ik heb zelf de Iiyama AX3819UT, een scherm van 500 euro toendertijd en ik ben er nog niet echt over te spreken.... De reactietijd is 30ms, maar heb geen last van de ghost effects waar chillah het over heeft. denk ook dat 17-20ms erg laag is hoor chillah :wink: Wel is het zo dat een crt nog altijd beter is dan een lcd voor gamen vind ik.
Link naar reactie
//cv Dat valt best wel mee hoor. De gemiddelde monitor zit inmiddels rond die reacite tijd. (betere monitoren dan) Of ik zit er wel heel erg naast... Toch staat mij bij dat 17-20 minimaal benodigt is om op een tft scherm goed "snelle" games te kunnen spelen. Zoals in mijn vorige antwoord raad ook ik een crt aan!
Link naar reactie
Is snel gegaan dan, want Iiyama verkoopt het model dat ik heb nog steeds als 'topmodel'iig voor de prijs van een topmodel en heeft een reactietijd van 30ms. Heb ze inderdaad ook gezien met lagere reactietijd, maar ik dacht altijd dat iiyama goede beeldschermen maakte, heb nog niet veel nieuwe gezien...
Link naar reactie
[quote:fdb2552ebd="CV"]Is snel gegaan dan, want Iiyama verkoopt het model dat ik heb nog steeds als 'topmodel'iig voor de prijs van een topmodel en heeft een reactietijd van 30ms. Heb ze inderdaad ook gezien met lagere reactietijd, maar ik dacht altijd dat iiyama goede beeldschermen maakte, heb nog niet veel nieuwe gezien...[/quote:fdb2552ebd] Die 30 ms is precies de reden waarom ik geen Iiyama wil. Zit erover te denken om binnenkort een samsung (19") aan te schaffen naast m'n sony trinitron (17"). Samsung schijnt het erg goed te doen met hun schermpjes :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...