Ga naar inhoud

radeon 9700 trekt veel aan voeding


Aanbevolen berichten

[quote:6dc86b99b0="Red Dragon"]ps. ik heb nu voor de n00bs onder ons ook maar in de FAQ gezet hoe je je bios saved ;)[/quote:6dc86b99b0] U talking to me :wink: ?? oke, zal die dan wel eens proberen. hopen dat het helpt.. denk dak eerst maar eens ga pitten, geen zin om 2 uur snachts mn kaart nog te gaan flashen...
Link naar reactie
zucht begin op een noob te lijken :roll: waarom passen op mijn gefabriceerde flop van bootdisk.com niet de bios.bin en atiflash.exe files??? had eerst een klein DOS bootproggie ''DDRflash'' en daar paste het makkelijk bij op. kan die niet vinden, dus maar een win98 flop aangemaakt, maar nu zit die al bijna vol.... RD, hoe heb jij de files bij je flop opgekregen???
Link naar reactie
Ik heb dus dezelfde problemen. Pas als ik de fsb naar beneden schroef kan ik de core van de gpu hoger ocen. Ik verdenk dus zwaar de psu aangezien we beiden verschillende hardware hebben op de CPU na. En we hebben geen poot om op te staan t.o.v. Eynstein aangezien we de garantiezegel verbroken hebben door aan de potmeters te draaien en op een overclock geeft niemand garantie. Het wordt dus een lagere oc omdat ik eerst geen zin heb om een nieuwe psu te kopen. Iemand nog ideeën of opmerkingen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...