Ga naar inhoud

Windows 2000 zonder videokaart


Aanbevolen berichten

doe niet zo moeilijk. waarom wil je perse geen videokaart. als er een keer wat met je pc aan de hand is kun je er niet bij omdat je niks ziet. en dat er een uitgang extra op je pc zit (videokaartuitgang) maakt toch ook niks uit. 2 mb videokaart werkt nog met XP en 2000. en mp3's draaien nog goed op een 200 MHz Pentium 1 met 96 mb edoram met XP. dus niet zo moeilijk doen. :-? :D :wink: mazzel theloosen IL-2 fan
Link naar reactie
Ja daar hebben jullie volledig gelijk in wat betreft de mp3 server. Daarvoor volstaat die duron 1400 prima, en nog veel minder kan ook wel (500 mhz is echt al meer dan genoeg)! Ik wil echter een meer mulitfunctioneel apparaat, zodat ik m bijvoorbeeld mee kan nemen als mp3 speler zonder videokaart maar ook als ik er wel een kaart instop een videorecorder heb [nog een puntje vergeten van onboard: je hebt geen tv out!] en dat ik er ook nog een spelletje op kan spelen (ik heb al een geforce 2 GTS op het oog voor een spotprijs..) Vandaar dat het apparaat nu nog zonder enige case op mijn bureau ligt en er van alles aan aangepast kan worden. Ik heb hem overigens nu draaien met Linux zonder videokaart! Dan kan je via het netwerk een X sessie starten en zie je de volledige grafische omgeving van het ding! En wie het nog steeds niet gelooft mag komen kijken hoor! :) Ik denk inderdaad dat het met windows niet lukt. En natuurlijk kan het wel met een videokaart, ik vroeg me alleen af of het zonder ook zou kunnen.
Link naar reactie
Ach die pc is gewoon een hobby project: het moet niet teveel kosten (alles behalve moederbordje en geheugen is tweede hands) en toch zoveel mogelijk verschillende functies kunnen, dan wel niet allemaal tegelijk. Ik vroeg me gewoon af of iets kan, dat andere mensen dan vaak zeggen dat ze het anders zouden doen (geldt overigens niet voor jou hoor :wink:) vind ik prima.
Link naar reactie
Red Dragon hij spreekt zichzelf niet tegen... het moet een multifunctionele server zijn 8) dus met GF2 GTS als gameserver en filmmachine :evil: en als je de GF2 eraf haalt is hij makkelijker mee te nemen als Mp3 machine voor op vakantie :P Maar in ieder geval iedereen bedankt voor jullie reacties :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...