Ga naar inhoud

tv kijken op mijn computer


Aanbevolen berichten

hoi hoi. ik heb een videokaart met tv-out. ik krijg mijn beeld mooi op de tv zonder enige problemen. nu heb ik ergens een keer gehoord dat het ook mogelijk is het tv-signaal door te sturen naar de computer. om op de computer tv te kijken. heeft iemand een idee hoe dit moet, of wat voor een tooltjes ik daarvoor moet gebruiken. :lol: is het überhaupt wel mogelijk :lol: ik heb een oudere tv, dus ik werk via de tulp/composiet uitgang en niet via de s-video op mijn videokaart heb ik een 7 pins uitgang die ik met een kabeltje opdeel naar tulp/composiet en s-video HELP ME b.v.d. ward 8)
Link naar reactie
met die scart adapter kun je alles, digi camara's op aan sluiten, gewone camara's, videorecorders, en je TV-out gebruiken :wink: Maar ik maak uit je reactie op dat je het gewoon wilt proberen en niks serieus wilt gaan doen. Ik heb het namelijk ook en heb er nog nooit iets mee gedaan. Bij een volgende videokaart heb ik het er ook niet meer op zitten.....
Link naar reactie
[quote:708e4fa847="De Geest Van Oirlo"]Je hebt een TV/video-In (ingang) nodig op je kaart. Die heb je niet. Maar wat wil je ermee gaan doen dan? Voor gwoon wat te proberen is het niet de moeite om een tv kaartje van een 100-150 euro te kopen...[/quote:708e4fa847] zo'n ding kost maar 50 euro, hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...