Ga naar inhoud

Video kaart voor video bewerking


Aanbevolen berichten

Ik ben vrij veel bezig met video bewerking, ik heb daarom een video kaart nodig met Dual Head en met goede resultaten wat 2d betreft. Op dit moment heb ik er een Matrox Milenium G400 in zitten. :-? Heeft iemand een suggestie welke kaart ik zou moeten aanschaffen en daarbij ook een korte motivatie waarom ik die zou moeten aanschaffen. Mijn budget is erg klein, wil er namelijk maximaal 150,- euro aan uitgeven. :cry: Mijn Systeem; Moederbord: Gigabyte GA-7VAXP, Processor: AMD XP 2000+ RAM: DDR 333 (pc 2700) 1024 MB, HDD1: 30 GB 7200 rpm, HDD2: 60 GB 7200 rpm, HDD3: 80 GB 7200 rpm Video editing kaart: Pinnacle DV 500.
Link naar reactie
Hmmm, je zou kunnen kijken naar een Ati Radeon 9100 of als je er één kan vinden, een 9500, die zijn volgens mij snel in 2d en hebben de beste 2d kwaliteit in die prijsklasse. Als je de snelste in 2d land wil hebben, zal je toch wat meer geld moeten uittrekken voor een Matrox Parthelia. Misschien dat andere forumgangers een andere mening hebben, dus ren niet gelijk naar de winkel op alleen mijn advies :wink: ...
Link naar reactie
Ik ben het met je eens :wink: Alleen een 9500 voor 150euro, daar zul je lang naar moeten zoeken, je zou ook eens kunnen kijken voor een 9000pro. Die zijn niet zo duur en hebben dezelfde 2d als een 9100 (de vroegere 8500). De 9000pro (correct me if i'm wrong) moet de 9100 alleen voor laten gaan op 3d gebied.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...