Ga naar inhoud

Nieuwe goede videokaart


Aanbevolen berichten

ZO even de boel hier opgeschoont, het werd door onze 2 nieuwe leden een rommeltje meteen in het begin :) Lees inderdaad eerst de FAQ voordat je wat post. daar staan een aantal belangrijke punten in die je moet weten voordat je om videokaart advies gaat vragen. een van de belangrijkste punten is inderdaad "Het budget"
Link naar reactie
[quote:b45b1e2959="Jus-Me!"]Je zou een GeForce FX 5200 kunnen nemen met 128MB geheugen. check deze store : [url]http://is41.introweb.nl/cgi-bin/salland.storefront/?1792[/url] (moet wel ff op HOME klikken)[/quote:b45b1e2959] de GeForce FX 5200 is geen goede game kaart, tenzij je op lage resolutie enz. speelt
Link naar reactie
[quote:6ffa0d0ff4="diniz"]Hmm, opschonen? Je kunt hier beter een slotje opgooien. :-?[/quote:6ffa0d0ff4] Neu... dat is vervelend voor de topic starter. ik heb hem gewoon nog een keer opgeschoond. //iedereen die denkt hier te gaan posten: even voor de duidelijkheid alles wat nu nog off-topic erbij word gepost haal ik net zo hard weer weg. het is hier geen chat-box.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...