Ga naar inhoud

2 andere beelden op één computer


Aanbevolen berichten

Ik had een vraag. We hebben binnenkort een wedstrijd bij onze club. Nu doe ik ieder jaar de muziek en lichten en wilde ik dit jaar ook via een tv de uitslagen weergeven. Nu is mijn vraag, is het mogelijk om op de tv een internetwebpagina te weergeven (de uitslagen) en op de monitor gewoon het muziek programma. Zodat ik toch gewoon zelf kan draaien. Zijn hier bepaalde tools voor of is dit in windows al intestellen ?? Mijn systeem: P4 1,7 Ghz. GeForche 4 Ti 4200 128 Mb VGA, TV OUT en DVI connector Ik draai: Windows XP pro.
Link naar reactie
Ja dat kan met jouw kaart (werkt bij mijn broer ook, Geforce 440MX). Je moet dan een vinkje plaatsen bij "windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor" Dan wordt je desktop twee keer breder. De ene helft zie je op je monitor en de andere helft op je televisie. Het enige wat je daarna hoeft te doen, is het internet explorer venstertje, zo te plaatsen dat die precies fullscreen op je tv komt te staan. En dat programmaatje verschuiven, dat die op je monitor komt. Opmerking: teksten zijn op een tv nooit zo duidelijk als op een monitor, zorg voor een groot lettertype dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...