Ga naar inhoud

Problemen met mijn nieuwe Ati Radeon 9700


Aanbevolen berichten

//CV Je stelt een vraag waar je het antwoord al op weet. een tijd terug vroeg je dat ook al :roll: //G. Sitters Ik heb gister "The Matrix Reloaded" gezien in de bios, hij is :o 8) Veel plezier. ik heb er zo van genoten dat ik nog een keer naar de Bios wil. nu weer ontopic. AGP voltage veranderen heeft niet veel zin voor het overklokken van je core. daarvoor heb je een Vmod op je videokaart zelf nodig. Die voeding is brak die je heb. koop een Antec True power! :)
Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, die voeding is idd goed, maar het is niet ens zeker dat ie verder komt met een nieuwe voeding, zou er niet teveel geld aan uitgeven. en rd, was het echt vergeten, heb het ff met search opgezocht. Niet iedereen heeft het geheugen van een olifant, volgens mij zei iemand anders dat laatst ook al :P
Link naar reactie
[quote:249da8c4a3]nu weer ontopic. AGP voltage veranderen heeft niet veel zin voor het overklokken van je core. daarvoor heb je een Vmod op je videokaart zelf nodig. Die voeding is brak die je heb. koop een Antec True power![/quote:249da8c4a3] Dat voltage veranderen scheelt bij mij wel degelijk wat. Ik snap dat het lang niet evenveel scheelt als een Vmod, maar het kan geen toeval zijn dat ik met een Core van 425 (kom niet veel hoger met bij 3D mark 2003) en een Vagp van 1.7 wel stabiel draai en met alle andere voltages niet... Dit heb ik meerdere keren geprobeerd en hij draait alleen bij dat ene voltage stabiel. Hoe lager ik met mijn Core ga zitten, des te meer voltages trekt tie.... Ik heb een andere voeding gekocht, een 400 Watt voeding van Q-tec... koste 26 euro (had me vergist CV, geen 22 euro :wink: ). Erg goedkoop, maar op internet kost tie 45 eruo. Beetje vaag dus, het is ook een vaag winkeltje hier in het dorp. Veel verder kom ik er niet mee, die 400W kan ik later nog wel gebruiken, maar het opnieuw opstarten als ik te ver OC heeft een andere oorzaak. Denk dat mijn 333DDR geheugen 412 Mhz niet trekt. Zou ook een beetje raar zijn...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...