Ga naar inhoud

Nvidea Geforce2 mx/mx 400 werkt niet goed...


Aanbevolen berichten

Ik heb een AMD 2000+, 512 RAM 1,66 ghz.. met als video kaart: Nvidia Geforce2 mx/mx, en ik heb t idee dat ie niet goed functioneerd.. Als ik mijn computer opstart zie ik al bij het welkoms scherm van XP.. dat de letters van welkom ineens blokkerig worden.. Heb er pellen op gehad..Bij SOFII bv.. loopt ie wel normaal beetje schokkerig.. maar gta3 die liep voor geen ene meter.. en zelfs gta 1! heeft vaak schokkerig beeld.. Ook met filmpjes kijken.. is t erg lang laden en soms zegt ie: er is niet voldoende grafisch geheugen.. Ik heb de nieuwste directX.. en allemaal drivers geprobeerd.. De nieuwste van nvidia 43.45 werkte niet.. heb ik weer hersteld naar 30.82.. kheb er nie veel verstand van dus hoop dat iemand me kan helpen!! Dat int begin de welkoms tekst al blokkerig word lijkt me al niet goed toch?? :roll:
Link naar reactie
Dat gta3 en sof2 schokken kan ik begrijpen, want een geforce2mx is een verouderde budgetkaart. Startrek eliteforce, red faction, e.d. zouden het wel goed moeten doen. Voor de rest zou je de AGP aperture size in het BIOS kunnen aanpassen, heel misschien helpt dat. En andere drivers proberen (dus andere dan 30.82 en 43.45)
Link naar reactie
aaah nieuw lid!!!! :lol: de meeste hier zijn niet zo voorstande van de geforce 4 mx. die radeon 9500 daarin tegen is een hele goeie videokaart, alleen jammer dat je die niet voor €100 kan kopen (ga nou niet zeggen dat je bij tweakers hebt gezien.............want dat is al vaker besproken) maar een radeon 9000 of de 8500/9100 is al een betere keus. weet eigelijk niet of die gene die dit onderwerp is begonnen een nieuwe videokaart wil hebben? wel vind ik dit een beetje idioten computer als je er spelletjes mee speelt, want die processor heeft met die videokaart helemaal geen nut voor spelletjes.
Link naar reactie
[quote:80a3bc904d="computer_nerdo"] een minder goede driver mag je kaart toch niet zo erg vertragen dat ie GTA I niet eens meer goed speelt?? :-?[/quote:80a3bc904d] Dat zou ik niet verwachten nee. Maar standaard zou ik een paar verschillende drivers proberen als de videokaart niet goed werkt.
Link naar reactie
kopieren/plakken (uit het faq) [size=16:40be2a33d5][i:40be2a33d5]Voor alle GeForce 2 eigenaren is de 29.42 driver aan te raden. Het is niet zo dat de 43.45 en de andere drivers niet goed zijn voor de GeForce 2 maar de 29.42 driver is voor deze kaarten snel en stabiel. [/i:40be2a33d5][/size:40be2a33d5]
Link naar reactie
[quote:3397fb2556="gewoon iemand van 15"]aaah nieuw lid!!!! :lol: de meeste hier zijn niet zo voorstande van de geforce 4 mx. die radeon 9500 daarin tegen is een hele goeie videokaart[/quote:3397fb2556] Ik heb een geforce4mx in m'n computer zitten, maar ik ben er best tevreden over. Je hebt tegenwoordig een geforce4mx voor 45 euro of zo. Ik heb er nog 100 euro voor betaald. :-( Een radeon is twee keer zo duur als een geforce4mx als ze nog te koop zouden zijn.
Link naar reactie
[quote:e05b9039a6="computerbacterie"][quote:e05b9039a6="gewoon iemand van 15"]aaah nieuw lid!!!! :lol: de meeste hier zijn niet zo voorstande van de geforce 4 mx. die radeon 9500 daarin tegen is een hele goeie videokaart[/quote:e05b9039a6] Ik heb een geforce4mx in m'n computer zitten, maar ik ben er best tevreden over. Je hebt tegenwoordig een geforce4mx voor 45 euro of zo. Ik heb er nog 100 euro voor betaald. :-( Een radeon is twee keer zo duur als een geforce4mx als ze nog te koop zouden zijn.[/quote:e05b9039a6]die radeon 9500 is inderdaad een stuk duurder (rond de €170/180 geloof ik). maar als je niet zoveel geld wil uitgeven (onder de €50 dus) is de geforce 4 inderdaad wel een leuk kaartje. wil je wat meer uitgeven dan zal ik de radeon 9000 nemen, die ook al tekoop is voor €70? maar latern we nou eerst zijn probleem oplossen, want dat hij gta 1 niet kan spelen; is niet helemaal goed
Link naar reactie
[color=red:a942547284]Laten we ook even bij het onderwerp blijven, deze topic begint op een chat sessie te lijken, (zeker weer puber vakantie of zo). Help de topic starter of ga iets anders doen. anders gaat de bezem door deze topic. zoals al word aangegeven door [i:a942547284]gewoon iemand van 15 [/i:a942547284]kun je het beste de 29.42 drivers gebruiken. Dit kan lezen (zoals [i:a942547284]De Geest Van Oirlo[/i:a942547284] al aangeeft) in de FAQ.[/color:a942547284] http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...