Ga naar inhoud

vraagjes over mijn videokaart (radeon 9700 pro)


Aanbevolen berichten

zoals sommige al weten heb ik sinds een week de radeon 9700 pro. nu heb ik net delta force task dagger gespeelt (niet het mooiste spel natuurlijk) maar toen had ik anti-aliasing en anisotropische filtering aangezet (afkortingen vergeet ik elke keer :P ) nu lijkt het spel niet mooier. hij is volgens mij zelfs lelijker geworden (alles trilt, bergen enzo) kan dit kloppen dat dit spel er gewoon niet voor gemaakt is? dan mijn tweede vraag. als ik naar mijn eigenschappen voor beeldscherm ga heb ik last van een soort artifacts rond mijn muis aanwijzer. hier heb ik niet overal last van, maar op bepaalde plekken zoals in dit scherm bovenin bij de balkjes handleinding/zoeken enz... hoe krijg ik dit weg, want ik vind dit toch niet echt prettig :-? allvast bedank, Jarl (16 jaar geen 15 jaar) :P
Link naar reactie
iets minder ver overklokken dan ben je je artifacts ook kwijt ;) Wat FSAA en AF (ANISO) betreft, Delta Force is volgens mij Open GL. Je moet in je drivers bij zowel Open GL als Direct3D FSAA en AF aan zetten. ik raad aan: FSAA 4x Aniso 8x op Performance. de rest op high Quality Thruform uit Vsync aan.
Link naar reactie
nop helemaal niks anders geinstalleerd zelfs geen overklok tool, maar probleem valt mee. ik heb er dus alleen last van als ik in de [i:707205a181]eigenschappen voor beeldscherm/instellingen/geavanceerd [/i:707205a181]ben geweest edit: ff voor de duidelijkheid; ik heb dus alleen de omega drivers geinstalleerd
Link naar reactie
maar geld dat dan ook mee met je 3d mark score, want ik heb normaal alles op beste beeldkwaliteit staan, maar ik kan hem ook op beste presatie zetten. doen jullie dat ook als jullie 3dmark draaien? of ben ik dan aan het vals spelen? :lol: edit: scheelt toch niet zo heel veel (jammer genoeg) mijn score: 3DMark Score 4034 3DMarks CPU Score 184.0 CPUMarks cpu score 15 omhoog en 3dmark score 100 omhoog :roll: . heb nu wel de processor overklokt 1533 mhz ipv 1400 (fsb 145) kan mijn score niet posten, er ging namelijk wat mis.
Link naar reactie
Natuurlijk doen ze dat, ze geilen als een idioot op hun 3dmark score, dus ze doen alles om de score maar 10 punten hoger te krijgen, hé Red Dragon ;) (dus alle instellingen op snelheid, Vsync natuurlijk uit, Virus Scanner en alle andere achtergrond progjes uit, zelfs een lagere resolutie voor je desktop schijnt iets te helpen, en dan overklokken als een gek, zodat hij nog net stabiel is voor een 3dmark run :D )
Link naar reactie
Zo te lezen is HJS jaloers op mijn score, jammer voor een volwassen man van bijna 36. ;) Vsync is voor betere beeld kwaliteit aan te raden, ik heb hem altijd aan staan. in games hou je dan altijd mooi beeld. als je het uit zet wil het beeld nog wel eens flikkeren. of verschuiven. "tearing" noemen ze dat. als ik 3dmark draai heb ik Vsync uit staan en de rest natuurlijk op performance. het gaat dan toch om de score niet om de beeldkwaliteit. zo doet iedreen het.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...