Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ten eerste: wat is je budget, heel belangrijk want er zijn zoveel kaarten met verschillende budgetten Maar ik denk dat het met jou systeem helemaal geen nut heeft, je zou een complete upgrade moeten doen. Want met 500mhz kun je vrij weinig spellen spelen. Ik zou zeggen: Nieuwe -Processor AMD Athlon XP2500+ (barton core) -Geheugen 2x 256mb DDR 3200 -mobo Nforce 2, RD is zeer te spreken over de ABIT NF7 -Videokaart ATI Radeon 9700 non-pro Maar aangezien ik je budget niet weet is het moeilijk, dit is maar een advies wat ik zou kopen als ik 800 a 900 euro had
Link naar reactie
[quote="ChrisTuner"] -Processor AMD Athlon XP2500+ (barton core) -Geheugen 2x 256mb DDR 3200 -mobo Nforce 2, RD is zeer te spreken over de ABIT NF7 -Videokaart ATI Radeon 9700 non-pro mmm, Dit is een beetje overdreven hoor Chris. Met een veel goedkoper systeem kan Mafia ook goed lopen. En L1: Niet iedereen heeft de centen om een 9800Pro te kopen. Het is dat je in mijn klas zit, maar anders had ik ff flink uitgehaald. :wink:
Link naar reactie
[quote:c76e71a3e3="L1"]KOOP een ati radion 9800 pro. dan hoort ie goed te lopen :lol: LOL kost alleen wat maarjah boeie......[/quote:c76e71a3e3] Dan hoeft ie helemaal niet goed te lopen, want hij heeft maar een P3 500 CPU. Die gaat dan een beetje de bottleneck spelen, denk je ook niet? Een 9800 is dikke overkill voor zo'n verouderd systeem.. een GF4 Ti zou zelfs al dikke overkill zijn.
Link naar reactie
Je kunt ook een goedkope upgrade doen. Nieuw mobo, nieuwe Duron 1300 en een nieuwe kast (weet niet of je al ATX hebt?). - ECS K7S5AL-PRO Moederbord €45 - Duron 1300 €42 - Kast 300W €40 = €127 Bij het moederbord kun je kiezen of je nieuw DDR Ram koopt of je oude ram blijft gebruiken. Dan nog een 3d kaart :D Ik heb de prijzen van www.wintelco.nl genomen.
Link naar reactie
Nou, ik had eerst precies dezelfde specs. als The Ram nu opnoemt als upgredesetje, en ik wil niet lullig doen, maar Mafia speelt daar best slecht op. Moet je toch een betere videokaart erbij hebben als een GeForce4 MX440. Ik weet niet of hij die GeForce 4 MX440 heeft, maar die had ik iig. Dan zou ik er ook een mooite videokaart bijdoen. /edit Ik weet ook wel dat het best logisch is dat je hem niet vloeiend kan draaien, maar hij weet dat waarschijnlijk nog niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...