Ga naar inhoud

geforce 2 gts of geforce 4 mx 440


Aanbevolen berichten

Zie de FAQ, daar zul je [url=http://www6.tomshardware.com/graphic/20021218/index.html]deze link[/url] tegenkomen :), Nu vraag ik me alleen af of je bij de benches moet kijken naar de gf2 Ultra of de gf2Ti .. De twee onlopen elkaar dus niet veel en de kans is zelfs groot dat de gf2 beter is.
Link naar reactie
[quote:34c3bd34a7="cHiLlaH"]Maar in dit geval heeft odf wel gelijk. zowel de gf2 als de gf4 zijn budget varianten, De chipset van de gf4 is beter als die van de oude gf2. [/quote:34c3bd34a7] Een geforce2 GTS zou ik geen budget-variant willen noemen. Een geforce2-mx is wel een budgetvariant.
Link naar reactie
Er is meer dan snelheid alleen., de GeForce 4 MX 440 heeft nog een aantal andere voordelen ten opzichte van de GeForce 2 GTS: * Betere TV-out (als de GF2 er al een heeft) * nView, de mogelijkheid om 2 beeldschermen aan te sluiten op 1 videokaart. * Beeldkwaliteit in 2D en 3D is beter, vooral in 2D valt dit met hoge resoluties goed op. Ik zou dus voor de GeForce 4 MX 440 gaan zolang het je geen geld kost. de kaart is misschien in sommige gevallen langzamer maar dat mag de pret niet drukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...