Ga naar inhoud

een 9500 pro op een MALLORY!!??


Aanbevolen berichten

Kwil een ATI Radeon 9500[b:9b9eeb9ca5]pro[/b:9b9eeb9ca5] kopen. maar het is zo dat niet alle ATI kaarten goed functioneren op bepaalde moederboarden. op deze site http://www.rage3d.com/tech/?page=9700 Maar ik heb mijn moederboard gezocht en dat schijnt een MALLORY te zijn. :-?. Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar weet iemand of de ATI Radeon 9500 [b:9b9eeb9ca5]pro[/b:9b9eeb9ca5] goed functioneerd op een MALLORY mobo?
Link naar reactie
Ik moet zeggen dat ik zo mijn vraagtekens zet bij de geloofwaardigheid van dit soort informatie. Enige wat ik heb gemerkt is dat AGP8x in het begin erg veel problemen veroorzaakte. Dit resulteerde in het niet werken van grafische kaarten in bepaalde moederborden. Enige advies dat ik kan geven is dat je over een goede powersupply moet beschikken.
Link naar reactie
een nieuwe driver helpt niet veel als het moederbord niet wil samenwerken met je videokaart, hooguit een BIOS update van je moederbord. Er zijn weinig moederborden die verder problemen veroorzaken, zolang het maar niet te oud moederbord is. wat voor chipset heeft het moederbord en wat is de rest van je systeem. 350watt is voldoende voor de voeding.
Link naar reactie
[quote:2b28df9ac0="diac23"]Kwil een ATI Radeon 9500[b:2b28df9ac0]pro[/b:2b28df9ac0] kopen. maar het is zo dat niet alle ATI kaarten goed functioneren op bepaalde moederboarden. op deze site http://www.rage3d.com/tech/?page=9700 Maar ik heb mijn moederboard gezocht en dat schijnt een MALLORY te zijn. :-?. Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar weet iemand of de ATI Radeon 9500 [b:2b28df9ac0]pro[/b:2b28df9ac0] goed functioneerd op een MALLORY mobo?[/quote:2b28df9ac0] mallory word waarschijnlijk gemaakt door asus. kheb bij asus holland bc gewerkt en ik kwam ze regelmatig tegen op de O.E.M afdeling
Link naar reactie
[quote:9ca91e71dc="bronnie2"]Zonder dat ik beweer dat dit een algemeen probleem is wil ik wel opmerken dat mijn DFI moederbord terug moest naar de leverancier om aangepast te worden voor de Radeon 9500/9700. De combinatie was niet stabiel en liep steeds vast in 3d toepassingen[/quote:9ca91e71dc] en wat hebben ze er aan gedaan dan??? meestal is een biosflash al voldoende, dat had je in principe zelf ook nog wel kunnen doen...
Link naar reactie
keb een saphire 9500 pro gekocht. Maar ik moest ook een neiuwe voeding hebben. En die gasten van HP die hadden wel een voeding dus toen ik die 3 dagen later wou kopen zeg die gast dat ze helemaal geen voedingen verkoepen :o :-? :( :evil: :cry: . Maar het schijnt dat je niet zomaar een voeding in dat ding van mij kan zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...