Ga naar inhoud

Universele software voor tv kaart?


Aanbevolen berichten

Ik dacht dat Dvdeo een pakket was om oude Vhs banden te digitaliseren,zodat je die eventueel op een cd kunt bakken. Wat heeft dit met een Tv kaart te maken? Ik zeg dit omdat ik ook een Tv kaart gebruik en wat problemen heb om bepaalde zenders te ontvangen,ik zou een universeel progje voot Tv kaarten wel prettig vinden. greetz.
Link naar reactie
Ik heb Dscaler ook even binnengehaald,en er op gezet,maar het prog. komt mij wat ingewikkeld over. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij gewoon na het opstarten de tv kaart weergeeft? (ik moet nu steeds zelf selecteren),en wat zijn de instellingen voor mijn tvkaart (Ati tv wonder) want ik kom niet verder dan een zender of 12,terwijl ik er met de software van Ati 2 NIET heb. Als ik dit progje goed werkend kan krijgen is dit wel precies wat ik zoek. greetz.
Link naar reactie
Hoi Mikezwet stop het zoeken maar,want dat Dscaler is inderdaad het progje wat je goed kunt gebruiken. Ik had er eerst wat moeite mee (beetje zoeken naar de instellingen) maar het draait nu als een tierelier. Ik laat nog even mijn Ati software er naast staan,maar als ik alle ins en outs van Dscaler ken gooi ik die er maar vanaf. greetz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...