Ga naar inhoud

sd-ram -> ddr


Aanbevolen berichten

ik zat net een beetje met rivatuner te kloten en ik zag een optie om sd-ram geheugen op je video-kaart ddr-geheugen na te laten doen maar als ik dit aanzet wat gebeurd er dan precies? :-? toen ik het aanzette zag ik dat de geheugensnelheid gehalveerd was denkt ie nu echt dat ie ddr geheugen is of is mijn geheugen snelheid gewoon gehalveerd? :-?
Link naar reactie
[quote:077bb7b0c3="computer_nerdo"] in principe zou (niet dat het nut heeft) het bij elke video-kaart moeten werken[/quote:077bb7b0c3] aanvulling: elke SDR kaart. met een DDR kaart heeft het natuurlijk helemaal geen zin. :) de geforce 2 MX 400 is een SDR kaart. ik ben benieuwd of het daar zin heeft. op de TNT2 pro dus niet.
Link naar reactie
[quote:e90350f6ef="Red Dragon"][quote:e90350f6ef="computer_nerdo"] in principe zou (niet dat het nut heeft) het bij elke video-kaart moeten werken[/quote:e90350f6ef] aanvulling: elke SDR kaart. met een DDR kaart heeft het natuurlijk helemaal geen zin. :)[/quote:e90350f6ef] die snap ik niet :-? een SDR kaart met een DDR kaart? :-?
Link naar reactie
[quote:258c7995e8="computer_nerdo"][quote:258c7995e8="Red Dragon"][quote:258c7995e8="computer_nerdo"] in principe zou (niet dat het nut heeft) het bij elke video-kaart moeten werken[/quote:258c7995e8] aanvulling: elke SDR kaart. met een DDR kaart heeft het natuurlijk helemaal geen zin. :)[/quote:258c7995e8] die snap ik niet :-? een SDR kaart met een DDR kaart? :-?[/quote:258c7995e8] :lol: geweldig! -> Een DDR-kaart werkt al op de DDR waardes..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...