Ga naar inhoud

FPS: hoe te zien?


Aanbevolen berichten

Om in te haken op Slashhead... Niks is betrouwbaarder dan ingame. Zo goed als elk spel ondersteund fps. Bij de meeste spellen is het relatief simpel. Open de console (meestal de tilde (~) key) tik daar in fps 1 en je krijgt je frames per second in beeld. Wil je dit weer uit zetten dan is een fps 0 in je console voldoende. Er zijn echter ook spellen waar het niet op deze manier mogelijk is. Een duwtje in de goeie richting mbt het specifieke spel zou niet verkeerd zijn :D Succes
Link naar reactie
je kan ook kijken wat voor engine de game gebruikt. bij alle Quake III engine games kan je een optie gebruiken in de console. (ik weet even niet welke dat was) maar de games zijn legio. MOHAA, SOF 2, etc etc. verder heb je nog de games die op de Unreal of UT 2003, engine zijn gemaakt, die hebben ook een vaste fps commando.
Link naar reactie
Ik test meestal met Serious SAM. Daar ga je de consol in met F1 of ~ daarna type je: /dem_bProfile=1 Consol weer sluiten en dan een demo draaien. Na de demo consol weer openen en dan zie je je fps. Voor UT2003 gebruik ik een speciaal benchmark programma om er zeker van te zijn dat alle kaarten dezelfde instelling hebben. Je kunt de tool downloaden vanaf: www.benscustomcases.com/utbench/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...