Ga naar inhoud

nieuwe videokaart(radeon 9500) naar een 9700?????


Aanbevolen berichten

Ik heb er ook wel aan zitten denken om en 9500 128mb te kopen met een 9700 PCB. Maar als ik zie wat het slagingspercentage is, nog niet eens 50%. Bij veel kaarten treed het schaakbord effect op en andere ongein als checkers. Voorlopige conclusie, je bent wel een lucky bastard als je het lukt. :P
Link naar reactie
Ik heb mijn club3d Radeon 9500 van Maxpert ook omgetoverd tot de radeon 9700 en alles lijkt er goed uit te zien. Voor als nog heb ik alleen 3DMark 2001 en 2003 gedraaid en de ATI demo's omdat de meesten de checkers juist in die demo's voorbij zagen vliegen. 3dmark 2001 kan ik niet publishen, ik heb de oude nog dus ik zal de laatste build nog ff downen. Ik haal 16236 punten. 3Dmark 2003 publishen lukte wel, 4851 punten: http://service.futuremark.com/compare?2k3=741519 De core draait nu op 325MHz en het mem 315MHz. Overigens wordt het sys 1 graden warmer. Ik ben verder geen rare dingen tegengekomen. Natuurlijk ga ik strax uitgebreid diverse games spelen om te kijken of dat allemaal super loopt. Ik heb nog nix qua voltage en settings veranderd dus ik ben momenteel positief. //edit Idd, 3dmark 2001 project publishen lag aan de versie. Met 330 wil het wel. Dit is de url, nu een beetje geoced: http://service.futuremark.com/compare?2k1=6468252
Link naar reactie
Check ook ff of zowel 32 als 16 bit het goed doet. Vriend van mij zat namelijk laatst op mijn pc en liep weer te kutten met de instellingen van BattleField en wat bleek nu kreeg ik wel checkers met 16bit bewerkingen, en in al die ATI demo's had ik dus niets gezien. Nouja dan alles maar in 32bit spelen. IIG veel plezier met je gemodde kaartje..... mooi spul die 9500
Link naar reactie
Hmm, zal ik strax ff testen. Overigens valt hij niet hoog te ocen. Ik heb mem zoals gezegd op 315 core op 325. Op 335MHz krijg ik artifacts en vanaf 345MHz core krijg ik een vastloper in 3dmark. Overigens ging gamen verder goed. Dit hoeft natuurlijk niet aan de kaart te liggen, mijn comp is momenteel allemachtig heet. Maar goed, ik ga nog wel ff een aantal dingen proberen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...