Ga naar inhoud

nieuwe videokaart(radeon 9500) naar een 9700?????


Aanbevolen berichten

Het staat niet in de FAQ omdat ik er zelf geen ervaring mee heb en er geen garantie is dat het gaat werken. een vereiste is dat je een Radeon 9500 non-pro hebt met 128mb geheugen, met andere kaarten wil het niet. vervolgens kan je een bios flash doen of gewoon software matig. ik prefereer dat laatste, dan kan je het ook eenvoudig weer ongedaan maken. kijk voor de nieuwste rivatuner en radeon 9700 softpatch op www.guru3d.com
Link naar reactie
Tja.. ik weet niet waar Slashhead zijn informatie vandaan heeft (meestal wel betrouwbaar overigens) maar ik heb begrepen dat het nog steeds mogelijk is. Ik raad dan ook aan om het eerst te proberen met de software patch. dan kom je er snel genoeg achter of het kan. Op een Shapire Radeon 9500 128mb non-pro werkt het met de huidige modelen in ieder geval nog wel.
Link naar reactie
Je kan het zien dmv het progie Glinfo 2. Voor wat betreft die PCB, het klopt idd dat er goede en foute te vinden zijn. Als je een Saphire Atlantis heb dan moet deze rood zou ipv zwart. De zwarte werkt namelijk niet. Bij andere merken weet ik het niet behalve dat het belangrijk is dat er 2 geheugen modules boven en 2 naast de koeler zitten. Zelf van de week een Saphire 9500 gehaald bij MyCom in eerste instantie werkte dit niet, ik kreeg checkers. Dus ff terug gegaan en nu werkt ie perfect. 3dmark 2001 score 12779 heb het niet vergeleken met anderen maar was minstens 2000 punten hoger dan voor de tweak. Dus het werkt wel alleen kun je niet zeggen wat de kans van slagen is.
Link naar reactie
[quote:a427cd4487="grotesmurf"]Sorry hoor. Ik heb nu een club 3d ati radeon 9500 64 mb. Kan ik die nu modden ofniet :-?[/quote:a427cd4487][quote:a427cd4487="Red Dragon"]Nee, de 64mb kaarten kan je niet modden, je moet 128mb hebben[/quote:a427cd4487] Je kan hem wel degelijk modden, alleen niet naar een 9700, maar wel naar een 9500pro (verdubbeling van het aantal pipelines). Klik even op de link in mijn vorige post voor meer info
Link naar reactie
Je kan hem wel degelijk modden, alleen niet naar een 9700, maar wel naar een 9500pro (verdubbeling van het aantal pipelines). Klik even op de link in mijn vorige post voor meer info[/quote] Hmm ik word hier nogsteeds niet echt wijs van :cry: Is er niet een programma voor ofzo om die dingen te modden ?
Link naar reactie
Je kunt ook gewoon kant en klare drivers gebruiken. [url]http://www.maxdownloads.com/~ian/wizzard/[/url] Op deze pagina zou je de benodigde drivers nog wel eens kunnen vinden. Hier moet het ook mee lukken maar dat heb ik nog niet geprobeerd. [url]http://www.guru3d.com/rivatuner/[/url] Succes ermee!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...