Ga naar inhoud

Radeon 9100, Gf ti 4200 of Gf fx5200


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mmm, het lijkt erop dat de FX5200 die ik eerst had getest een 64bits versie is. Rare is dat RIVATuner gewoon zegt dat het een 128bits versie is (ik weet ook niet waar zij de info vandaan halen), maar dat verklaart wel de slechte prestaties. Toen ik de resultaten zag moest ik ook aan de 64bits denken, echter RIVATuner zei iets anders + had ik gelezen dat alleen de 64mb uitvoering een 64bits zou kunnen zijn. Zeker weten doe ik het nog niet, maar dat waren de vermoedens van o.a. nVidia.
Link naar reactie
[quote:63d4cda9cc="VTec"]Mmm, het lijkt erop dat de FX5200 die ik eerst had getest een 64bits versie is. Rare is dat RIVATuner gewoon zegt dat het een 128bits versie is (ik weet ook niet waar zij de info vandaan halen), maar dat verklaart wel de slechte prestaties. Toen ik de resultaten zag moest ik ook aan de 64bits denken, echter RIVATuner zei iets anders + had ik gelezen dat alleen de 64mb uitvoering een 64bits zou kunnen zijn. Zeker weten doe ik het nog niet, maar dat waren de vermoedens van o.a. nVidia.[/quote:63d4cda9cc] weet je al welke versie 128bits is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...