Ga naar inhoud

Problemen Radeon 9700 PRO deel 3


Aanbevolen berichten

Beste mensen daar ben ik weer, We zijn een volledige format verder. De hele pc is leeg geweest (temminste de c partitie dan). Windows is opnieuw geinstalleerd en ook de 3.2 catalyst drivers... In windows werkt alles perfect en sneller dan je bij kunt houden. Open ik echter een game weer het zelfde probleem. Bijvoorbeeld Red Faction 2. 5 minuutjes gespeeld en boem hij zat weer vast.... PLEASE I NEED HELP!!! Snap niet wat er mis kan zijn En nogmaals alles heeft perfect gewerkt...
Link naar reactie
Ik ben bang dat ik zelf het antwoord op mijn vraag kan geven. Zowel het moederbord (processor) als mijn kast blijven keurig op temperatuur (repectievelijk 30 en 40 a 45 graden) Ik heb echter net mijn kast open gemaakt en kwam tot een minder prettige conclusie: De fan op mijn videokaart draait niet meer... Hij doet helemaal niks. De heatsink die erop zit is gloeiend heet!!! Ik denk dat dit het probleem zal zijn!!! Wat kan ik doen??? M.Vr.Gr JG
Link naar reactie
:lol: kom je mooi op tijd achter dan... is al een tijdje bezig met jou staat me bij.. zit het kabeltje naar de fan wel goed aangesloten? je kan natuurlijk een andere fan erop zetten, of evt zo'n Zalmann heatpipe passieve cooler erop drukken.... je kan natuurlijk ook nog aanspraak maken op je garantie (neem aan dat je dat nog hebt) en anders kan je hem altijd aan mij verkopen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...