Ga naar inhoud

Prijs videokaart?


Aanbevolen berichten

Goeiendag Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen en ik heb daar ongeveer 110 euro voor. Ik kan van een vriend een 2e hands Point of View GeForce4 Ti4200SE 64MB kopen. Ik vraag me af of dat een mooie prijs is aangezien ik er helemaal geen verstand van heb hoop ik dat iemand zijn licht hier eens over zou willen laten schijnen. En als het niet zon goede prijs is misschien wilt iemand me dan adviseren wat wel een goeie kaart is voor die prijs Alvast erg bedankt
Link naar reactie
110 Euro is veel te duur voor een 2ehands GeForce 4 ti 4200 64mb. die leverd hooguit 75 Euro op. Je kan beter de tip van HJS opvolgen en bij www.wintelco.nl die radeon 9500 64mb voor weinig aanschaffen. deze kaart is goedkoper en nog DirecX 9.0 ook (niet dat je daar nu wat aan hebt maar het is wel handig in de toekomst)
Link naar reactie
[quote:41979546fa="Red Dragon"]110 Euro is veel te duur voor een 2ehands GeForce 4 ti 4200 64mb. die leverd hooguit 75 Euro op. Je kan beter de tip van HJS opvolgen en bij www.wintelco.nl die radeon 9500 64mb voor weinig aanschaffen. deze kaart is goedkoper en nog DirecX 9.0 ook (niet dat je daar nu wat aan hebt maar het is wel handig in de toekomst)[/quote:41979546fa] Maar die kaart is wel SE volgens hem daardoor maakt het de kaart een stuk sneller :-?
Link naar reactie
zonde zonde ik heb ff gekeken op wintelco maar die radeon 9500 helemaal uitverkocht :cry: . Ik word zoiezo helemaal gek van al die kaarten en merken dus ik wil het graag simpel houden. Wat is voor 120 euro en minder de beste videokaart :) ik hoop dat iemand de moeite wil nemen om die vraag te beantwoorden
Link naar reactie
als die 9500 echt niet meer te krijgen is, dan is een radeon 9100 misschien interessant voor jou: [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/49811[/url] Hij is btw wel wat trager dan die 9500, maar voor die prijs is het geen onaardige kaart, ik heb er zelf ook één. En anders moet je die Ti 4200 van je maat voor een schappelijk prijsje zien te krijgen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...