Ga naar inhoud

diamond viper 550 installatie problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb laatste een diamond viper 550 weg gegeven aan een vriend van mij. De kaart heeft bij mij altijd perfect gedaan, en nu geeft hij bij hem de monitor een een fout melding namelijk signaal out of range. (bij het opstarten van harddisk etc, doet de kaart overigens wel normaal, pas na het eerste windows 98 scherm stop hij ermee de monitor). In windows veilige modus doet de kaart het wel correct. Ik heb de software van de oude kaart al verwijdert. Wie kan mij verder helpen? :)
Link naar reactie
Ja dat klopt het is een philips monitor met de originele software van video driver.ik zal er eens naar kijken. :) [quote:453b363a30="VTec"]Er wordt zeker geinstalleerd met de drivers die worden meegeleverd met de Viper 550 !?!?! Deze drivers geven namelijk dit soort problemen (vooral bij Philips en Sony monitoren). Je moet dan even andere drivers installeren en dan liefst de nVidia drivers (chipsetfabrikant van de kaart).[/quote:453b363a30]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...