Ga naar inhoud

wat betekent dit nou weer?


Aanbevolen berichten

[quote:8f87723b8b="computer_nerdo"][quote:8f87723b8b="BA"]Nee, heeft geen nut, is alleen voor PCI kaarten. Dat geeft aan hoeveel systeem geheugen de kaart voor textures gebruiken mag.[/quote:8f87723b8b] maar waarom staat het er dan bij mij tussen als ik er toch niks aan heb? :evil:[/quote:8f87723b8b] Omdat je AGP videokaarten ook in PCI mode kan laten draaien. Dit kan je doen door de AGP Aperture size op 2 MB oid in te stellen, of in DX uitschakelen.
Link naar reactie
[quote:2d271ebc70="BA"][quote:2d271ebc70="computer_nerdo"][quote:2d271ebc70="BA"]Nee, heeft geen nut, is alleen voor PCI kaarten. Dat geeft aan hoeveel systeem geheugen de kaart voor textures gebruiken mag.[/quote:2d271ebc70] maar waarom staat het er dan bij mij tussen als ik er toch niks aan heb? :evil:[/quote:2d271ebc70] Omdat je AGP videokaarten ook in PCI mode kan laten draaien. Dit kan je doen door de AGP Aperture size op 2 MB oid in te stellen, of in DX uitschakelen.[/quote:2d271ebc70] is dat sneller dan hoe hij nu draait?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...