Ga naar inhoud

TV out probleem


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een probleem met het kijken naar films via m'n tv out. Hij geeft wel gewoon beeld bij spellen e.d maar als ik een film (divx/dvd) zie ik alleen een zwart vierkant op m'n tv. Wel als ik een dvd wil kijken, komen wel de woorden play stop enz in beeld maar de rest is zwart (power dvd). ik heb ook de faq gevolgd maar zonder resultaat... :cry: De kaart is via een tulpstekker aangesloten op de tv(5m) Ik heb een AMD Athlon 1400 xp, win XP Pro, 786Mb ram, Hercules 3d prophet 8500LE 128Mb. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mzzls Matthijs
Link naar reactie
ik heb een vergelijkbaar probleem gehad toen ik de nieuwste drivers voor mn gf4mx440 installeerde. Divxjes speelde ie prima af op tv, svcd deed ie alleen op de pc, tv scherm bleef zwart. Toen weer terug naar oudere driver en t werkte weer (ik had t misschien ook voor elkaar kunnen krijgen met die nieuwere driver maar het was zo'n zoekwerk dat ik t maar opgaf)
Link naar reactie
tuurlijk is dat wel mogelijk :lol: bij mij (in nView dus) kruis ik eerst [i:7471dd821b](detectie van een monitor op de secundaire aansluiting forceren)[/i:7471dd821b] aan en daarna inplaats van standaard [i:7471dd821b](nView uitgeschakeld)[/i:7471dd821b] klik ik [i:7471dd821b]kloon[/i:7471dd821b] aan. als het goed is doet hij het nou
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...