Ga naar inhoud

Problemen onder het gamen (deel 2)


Aanbevolen berichten

Beste mensen, daar ben ik weer. Inmiddels windows opnieuw geinstalleerd. De system32 fouten behoren tot het verleden en alles draait weer als een trein op zonne-energie op een absoluut niet bewolkte dag midden in de zomer. Maar om het slappe gelul over te slaan dit is het verhaal: In het vorige topic vertelde ik jullie dat 3dgames vastliepen. Dit probleem lijkt opgelost. Het volgende probleem doet echter zijn intrede. Als ik nu games speel springt mijn monitor uit. Het ledje begint te knipperen en het beeld blijft zwart hoe lang ik ook wacht en wat ik ook doe. De enigste remedie is dan de pc opnieuw op te starten... Please gimme the answer I look for!!! Tnks Joost
Link naar reactie
Het probleem is weer veranderd en dus weer net zoals eerst. Geen zwarte schermen gewoon vastlopers. Als ik niks geen toetsen aanraak gebeurd er niks speelt het geluid door en beweegt de interactieve wereld. Druk ik echter op een toets bijvoorbeeld lopen dan heeft de pc er nar luttele seconden genoeg van en loopt vast. De enigste remidie is dan opnieuw opstarten. In windows zelf is er niks aan de hand hij is zo stabiel als het maar kan. Je zou dus zeggen dat het wel aan mn videokaart moet liggen. Hij is niet overclocked oid. Rivaturner staat zelfs niet eens meer op de pc. JE zou denken aan brakke drivers maar dit is raar aangezien ik zojuist de nieuwste drivers heb geinstalleerd. (catalyst 3.2) Heel raar... Ik ben het spoor bijster :S Grtz
Link naar reactie
Goed dan houden we het bij deel 2 :D Ik ben er inderdaad al een hele tijd mee bezig. Weet nu ook zeker dat dit het probleem is, Heb de kast opengemaakt en er een ventilator opgezet. Nu is er niks meer aan de hand en kan ik gamen zoveel ik wil :S. Morgen terug naar de leverancier al een afspraak gemaakt. Dat kabeltje van de fan waar je het over hebt waar kan ik dat vinden? Er lopen 4 kabeltjes van de videokaart naar de voeding 2 keer zwart een gele en een rode!!! Hier ergens iets mis?
Link naar reactie
Nope, die hebben geen 4 draden weet je nog? ;) Die stekker is een floppy stekker, omde R9700 van extra stroom te voorzien. Hij kan maar op 1 manier aangesloten worden, dus daty zal wel goed zitten. Anders doet je kaart het helemaal niet btw, als die er niet op zit of verkeerd of wat dan ook.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...