Ga naar inhoud

vraag welke driver verwijderen


Aanbevolen berichten

Johnny321.... typisch geval van iemand die het wel snapt maarniet helemaal, je hebt zeker geen radeon 9700?. :D Johnny321 1. Catalyst Radeon 3.4 is geen videokaart die je erin stopt maar dat zijn de drivers voor de Radeon 9700 die hij heeft. 2. de ATI Radeon kaarten worden altijd in meervoud weegegeven. voor elke aansluting 1. de ATI Radeon kaart heeft 2 ramdac's en je kan er 2 beeldschermen tegelijk op aansluiten, windows ziet het dan ook als 2 videokaarten ipc 1 3. Als je de oude drivers eroverheen zet gaat hij niet crashen bij een radeon 9700. echter het is zeer zeker wel verstandig om de oude drivers te verwijderen. Je goed bedoelde verhaal gaat alleen op als je een videokaart van een ander merk hebt en deze gaat vervangen voor een andere videokaart. jbeemen Zoals je in de FAQ kunt lezen moet je de drivers verwijderen in de software omgeving. Alles van ATI weghalen, Drivers + Control panel. vervolgens kan je radeon 9700/9500 series agp primair verwijderen bij hardware settings. als je dat doet gaat de Secondaire automatisch ook weg. rebooten en de Cat 3.4 + control panel erop zetten. ps. Als het niet duidelijk in de FAQ staat geef het dan even aan. ik zal dan de FAQ aanpassen. dus bij deze de vraag. is de FAQ onduidelijk?
Link naar reactie
Yeps. thatst it nog een keer op een rijdje * ATI Drivers bij software verwijderen (niet rebooten) * ATI Control panel verwijderen (niet rebooten) * ATI radeon 9700/9500 series agp primair verwijderen bij hardware settings. * Rebooten * Windows negeren, windows wil probereb drivers instaleren namelijk * Catalyst 3.4 drivers instaleren (niet rebooten) * Catalyst 3.4 control panel instaleren * Rebooten * klaar. Ik zal binnen kort de FAQ updaten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik probeer nu ook m´n catalyst drivers te updaten, maar dan de nieuwere 3.5. Ik heb alleen een probleem als ik m´n oude display drivers in m´n softwarelijst wil verwijderen. Hij zegt dan "Error initializing" en doet dus verder nix!! :cry: Volstaat het om alleen m´n kaart uit het apparaatbeheerlijstje te verwijderen of moet ik het ook perse via de softwarelijst doen?!!
Link naar reactie
Normaal doe je het via software, als je het via Hardware doet haalt hij namelijk niet de drivers weg, hij deinstaleer de kaart dan alleen, de drivers blijven vrolijk op je pc staan. Aangezien jij ze niet softwarematig kan verwijderen door die error zou ik het toch gewoon proberen om ze slechts te deinstalren via hardware optie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...