Ga naar inhoud

Kabel van computer naar TV in woonkamer,kan dit?


Aanbevolen berichten

Mogguh peoples, Ik heb ff een vraag over TV out Ik heb een XFX Geforce MX 440 videokaart met tv out Ik wil vanaf m'n computer een kabel hebben naar m'n tv(die in de woonkamer staat) kortom word een kabel van een meter of 10 Ik hoorde dat mijn kaart hier te weinig MB's voor heeft de Geforce MX 440 heeft er 32 of 64 geloof ik Kan iemand mij hier meer over vertellen? Bij voorbaad dank
Link naar reactie
[quote:b4374984ec="Muse"]En hoe zie ik dat mijn tv svhs ondersteunt? Is het niet dat alle moderne tv's dat ondersteunen? Mijn tv staat ook een kleine 10m verderop namelijk :)[/quote:b4374984ec] He mijn TV heeft dat geloof ik wel Er zit aan de zijkant bij de camera (beeld=geel geluid=rood en witte) tulp stekkers een gat voor een vijf potig stekkertje en er staat bij 's.video' dus die kan dus wel 10 meter lang zijn zonder kwaliteits verlies? Hartstikke bedankt morgen gelijk halen ! :)
Link naar reactie
Das nou weer jammer, mijn tv heeft dat dus niet :evil: Zo goedkoop was die tv nou ook weer niet. (Daewoo 55cm Stereo) Wel die rood/geel/wit pluggen en dubbele scart maar geen SVHS. Dan toch maar een aparte MP3/DivX bak bouwen :) Zijn er geen verloop-pluggen verkrijgbaar ofzoiets. Bijvoorbeeld naar die 3kleur aansluiting of naar scart?
Link naar reactie
[quote:b2a9192272="Red Dragon"]ja die zijn er wel. staat een voorbeeld van in de FAQ. SVHS naar Composite video.[/quote:b2a9192272] Bij Dixons (oké niet de beste shop daarvoor) verklaarden ze me bijna voor gek toen ik om zo'n verloopje vroeg. Kwamen ze met een verhaal dat het niet zou kunnen en dat ik maar een van scart naar svideo ding moest kopen van 25 Euro :o . (heb ik maar niet gedaan)
Link naar reactie
[quote:fdb9f6c0ff="Johnny321"]Ik heb een kabel van 20 meter tussen de gerforce MX 400 en m'n tv, en nauwelijks kwaliteitverlies. Bijna niet te zien. Ik heb natuurlijk wel een vrij dikke kabel (gekocht op de hcc-beurs).[/quote:fdb9f6c0ff] Juist. Met kwalitatief goede kabel kan je tot dertig meter overbruggen zonder kwaliteitsverlies. ( dacht RGU58 kabel, niet met zekerheid, te lang geleden). Eddy
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...