Ga naar inhoud

GF en SB op 1 IRQ


Aanbevolen berichten

Ik heb pas een nieuw mobo gekocht (Asus P4S8x) met 512 MB DDR333. De grafische prestaties zijn aardig (meer dan 10000 3D 2001 Marks). Het probleem is echter dat Windows dezelfde IRQ aan mijn GF4 toewijst als aan mijn SB live 5.1. Gaat dit erg ten koste van je grafische prestaties? Zo ja is er iets aan te doen? P4 2,66 512 MB DDR333 GF4 4600 Asus P4S8x
Link naar reactie
[quote:edf1c3e2b8="The Avenger"][quote:edf1c3e2b8]meer dan 10000 3D 2001 Marks[/quote:edf1c3e2b8] Wat versta jij hieronder? Dat systeem zou toch op zijn minst 13000 punten moeten halen. Heb je wel de nieuwste drivers? Zet je je achtergrondprogramma's wel uit tijdens de testen? Biosinstellingen goed?[/quote:edf1c3e2b8] Ik heb niet veel achtergrondprogs aan (alleen virus scanner). Ik gebruik de officiele 30.82 drivers (goedgekeurd door Microsoft). Ik weet niet of Sis goede chipsets maakt. Dit mobo bevat een SiS 648 chipset en heeft een onderscheiding van Tom's hardware op de doos staan.
Link naar reactie
[quote:5faf0c4e57="scenic20"]Probeer ipv de 30.xx drivers eens de nieuwste (zie het Faq). Ik vind het in iedergeval ook wel laag die 10000 punten. Is het niet toevallig een ti 4200?[/quote:5faf0c4e57] Euhm, hij zei meer dan 10000 punten, dat kan alles zijn, van 10001 tot 13000 bij wijze van spreken. Het exacte puntenaantal zou hier wel makkelijk zijn.
Link naar reactie
[quote:fcee0bd552="Red Dragon"]43.45 drivers als geprobeerd? of de 41.09? 40.72 driver is nou niet echt een suc6 driver. veel bugs.[/quote:fcee0bd552] Ik zal proberen om ze te pakken te krijgen. De 40.72 zat bij de laatste PC Zone. Maakt het met de 43.45 driver nog uit of je de English version of de International version neemt?
Link naar reactie
Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch maar. Voor deze drivers heb je neem ik aan de faq doorgelezen... Heb je ook zoals duidelijk in de faq beschreven staat eerst grondig je oude drivers verwijderd? Dit zou voor mogelijke problemen kunnen zorgen. Publish ook ff je 3dmark score dan kunnen we heel wat meer zeggen!!! GRtz
Link naar reactie
[quote:fb7578137b="cHiLlaH"]Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch maar. Voor deze drivers heb je neem ik aan de faq doorgelezen... Heb je ook zoals duidelijk in de faq beschreven staat eerst grondig je oude drivers verwijderd? Dit zou voor mogelijke problemen kunnen zorgen. Publish ook ff je 3dmark score dan kunnen we heel wat meer zeggen!!! GRtz[/quote:fb7578137b] Ik verwijder altijd de oude drivers. Nvidia geeft dat zelf ook al aan, als je nieuwe drivers wil installeren. Ik denk dat de relatief lage 3D mark 2001 (11064) ergens anders aan te wijten is. Mobo misschien? CPU? Ik heb geen idee. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...