Ga naar inhoud

ati radeon igp 340m en ati radeon


Aanbevolen berichten

ALs men nu eerst eens wat google gebruikte voordat men antwoord geeft op een topic :roll: http://www.ati.com/technology/hardware/radeonigp/rigp340m.html [quote:aa5d9484f6]RADEON™ IGP 340M [list:aa5d9484f6]World's first Integrated Graphics Processor for Mobile Intel® Pentium® 4 Delivers industry-leading mobile integrated graphics performance Highly integrated design, including LVDS and integrated master clock Low power consumption and industry leading power management Integrates complete MOBILITY™ RADEON™ graphics core, including HYDRAVISION™ dual display technology, PIXEL TAPESTRY™ and HYPER Z™ Fully software compatible with stand-alone RADEON™ graphics [/list:u:aa5d9484f6][/quote:aa5d9484f6] Hij heeft dus minimaal een Pentium 4 in zijn laptop. Die 64mb zegt niet zoveel. de videokaart is geitregeerd in de ATI pentium 4 chipset en lang niet zo krachtig als een Radeon 7500 of 9000. met een pentium 4 van 2ghz: [quote:aa5d9484f6]....3DMark 2001 SE Pro benchmark score of 1,581 is firmly in humble-integrated-chipset territory; the system plays Quake III Arena at a barely acceptable 32 frames per second in High Quality 1,024 by 768 mode.... [/quote:aa5d9484f6] [url=http://www.hardwarecentral.com/hardwarecentral/reviews/4689/1/]Bron van bovenstaande Quote[/url] Erg lage score's, echter vergelijkbaar met een Ati rage 128 wat ook geen krachtige kaart is. Je kan er echter Operation flashpoint wel mee spelen denk ik.
Link naar reactie
[quote:064d53114f="2FAST"]Ja dat zal wel voldoende zijn, je moet niet verw8en dat je alles op Max details kan zetten en dan nog een soepele game hebt.. maar met een klein stapje terug moet het goed te doen zijn. Wat vorn cpu zit er btw in die laptop en hoeveel (en welk soort) intern geheugen...?[/quote:064d53114f] intern geheugen is: 256 mb type geheugen is: DDram Harddisk: 30 gb,snelheid 4200 rpm intel mobile pentium 4 1800 mhz
Link naar reactie
Ik heb zelf een laptop met zo'n kaart erin (Radeon igp 340M ..mb sm) Mijn laptop is (zoals je onderaan kunt zien) Een compaq evo N1020V met een P IV 2.0ghz en 512mb ram erin. In 3D mark kom ik, als ik hem zet met 32mb shared mamory, tot een score van 1593 punten (2001se versie), niet zo geweldig dus. Met 64mb shared memory 1618 maakt dus bijna niets uit.
Link naar reactie
[quote:34eda85ca3="hxxx"]maar valt die Ati Radeon IGP 340M wel onder een 3D kaart?[/quote:34eda85ca3] Jawel. het is een DirectX 7 3D kaart. maar zoals ik en scenic20 al aangeven is het gewoon geen snelle jongen. maar voor Operation flashpoint is hij nog wel snel genoeg. zeker met een p4 1800mhz. maar hoge details en zo en hoge resoluties moet je vergenten
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...