Ga naar inhoud

geen beeld meer met ander moederbord in de computer


Aanbevolen berichten

Toen het MSI K7T Turbo2 moederbord in mijn computer vervangen is door precies hetzelfde type moederbord heb ik een probleem. Ik krijg namelijk geen beeld meer. Ik hoor aan de computer dat hij goed opstart, maar er gebeurd helemaal nix op mijn monitor, ik heb meerdere monitoren en videokaarten geprobeert, maar het lukt niet. weet iemand een oplossing, of is dit moederbord ook stuk?
Link naar reactie
[quote:3cccd53756="computer_nerdo"]een nadeel is dat je een gedeelte van de bios opnieuw moet instellen...[/quote:3cccd53756] Wat dus niet uitmaakt als je het bord net nieuw hebt. :-? Beetje nadenken hè Tim! :P [quote:3cccd53756="kanertw"]ik zou ff de bios resetten, Ik weet dat de computer uit moet zijn, maar moet de powercable wel aangesloten zijn, of hoeft de computer geen 230V te hebben tijdens het resetten van de bios?[/quote:3cccd53756] Gewoon jumper omzetten, pc aanzetten, jumper terug en pc weer aanzetten en de bios is gereset :) Simple as that!
Link naar reactie
OPGELOST !!!!!!!!! ik ben op het moment zo'n KNEUS !!!! ik had namelijk de jumper die aangaf of de cpu op 100 of op 133mhz moest lopen niet goed op de pinnetjes gezet, hij zat er namelijk naast!! Maar ik heb weer een nieuw probleem, daarvoor heb ik een nieuw topic gestart in Software/windows. Want windows XP wil niet meer starten, nadat ik aangegeven heb dat ik in de veilige modus wil starten, komt er een zwart scherm met een knipperende cursor, en dat is het dan. In elk geval bedankt voor de hulp met dit onderwerp!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...