Ga naar inhoud

Geforce 4 MX 440 SE kopen???


Aanbevolen berichten

[quote:2a90dfda46="Red Dragon"]tja.. maar thehacker is nogal nVidia minded. dus ik dacht laat ik maar niet over ATI beginnen.[/quote:2a90dfda46] TheHacker, weet je wat de nick van Red Dragon vroeger was op dit forum? Geforce Mike !! en weet je wat hij nu voor een videokaart in zijn pc heeft? Een Radeon 9700 !! Volg het goede voorbeeld van onze Eerwaarde Mod :P
Link naar reactie
Ik ben eerlijk gezegd niet zo een ATI fanaat. Ik blijf gewoon NVIDIA klant. Pas als NVIDIA rommel produceert dan zou ik wel naar ATI overstappen! Maar tot op heden is dat niet gebeurt. En ik denk ook niet dat zal gaan gebeuren. (Trouwens ik heb gehoord dat nvidia zelf weer kaarten gaat produceren is dit waar?)
Link naar reactie
Dat je niet van ATI houd en nVidia leuk vind wist ik al of niet "Teyfik22" of moet ik "the Hacker" zegen ;) Maar dat is een ander verhaal. graag weer ontopic. suc6 met je aankoop.. ben je er al uit? wat het kaarten maken van nVidia betreft. ik heb het gerucht ook gehoord maar nergens gelezen dat het daadwerkelijk ook zo is.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...