Ga naar inhoud

Geforce 4 MX 440 SE kopen???


Aanbevolen berichten

Dat is raar. dat wist ik niet. ik dacht altijd dat de GeForce 4 MX 440 SE het zelfde was. als ik zo zoek met www.google.nl op "GeForce 4 MX 440-SE" ziek ik gewoon 64mb ddr kaarten met de zelfde 270core/400mem specs als een normale GeForce 4 mx 440 [edit]Het verschilt blijkbaar per kaart. de Leadtek GeForce 4 MX 440-SE is wel Sdr: http://www.leadtek.nl/pub/uk/gc/a170tse.php Je kan dus beter voor een niet SE gaan of MX 460.[/edit] [edit2] Nog wat verder gekeken en er zijn 2 versie´s van de GeForce 4 MX 440-SE. de een heeft SDR en is erg traag daardoor de ander heeft DDR. dus als je voor de -SE gaat zorg dat je 128bits DDR hebt (de 420 is 64bits DDR) op www.leadtek.nl hebben ze bijvoorbeeld ook 2 GeForce 4 MX 440-SE kaarten. meteen toegevoegd aan de FAQ. Hu´uruun bedankt voor het opmerken :) [/edit2]
Link naar reactie
[quote:89a9ba4ba1="Nightfire"]Of de FX 5200 nou alles is weet ik ook niet :-? Kzie op tweakers.net dat die kaart een 64bits bus heeft, maar voor jou zal het waarschijnlijk een prima kaartje zijn.[/quote:89a9ba4ba1] Dan heb je niet helemaal goed gelezen. er zijn 64bits versies maar ook 128bits versies. De GeForce 5800 FX kent meerdere smaken. 1 grote lijnen heb je deze 3: GeForce FX 5200 64bits 64mb DDR GeForce FX 5200 128bits 64mb DDR GeForce FX 5200 128bits 128mb DDR Je moet dus goed opletten wat je koopt. ik zou dus in dit geval voor de 128bits 64mb versie gaan. dit is een leuke kaart voor een leuke prijs. 64bits versies kunnen nog wel eens langzamer wezen dan een GeForce 4 MX 440
Link naar reactie
Product Features NVIDIA GeForce™ FX 5200 256-bit 3D Graphics Accelerator 128MB DDR Memory Interface [b:2ca3922359]128-bit Studio-Precision Color for the Most Demanding Applications[/b:2ca3922359] NVIDIA nView™ Multiple Display Technology AGP 8X with Fast Writes and Sideband Addressing CineFX Shading Architecture Supports DX 9.0 Pixel Shader 2.0+ and Vertex Shader 2.0+ High-performance, High-precision 3D Rendering Engine Digital Vibrance Control (DVC) 3.0 Technology TV-out supports S-Video/Composite DVI-I interface for LCD Monitor High-quality HDTV/DVD playback support I/O Interface D-Sub 15-pin VGA connector TV-out connector DVI connector for LCD monito Volgens mij is dat wat anders als een 128 bits bus. (Ik trapte er net ook al bijna in :D )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...