Ga naar inhoud

crash bij simcity


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf geen ervaring met dat spel . ook heb ik geen ervaring met de Mobile variant van de radeon 9000. echter ik denk dat je misschien een driver update moet doen. Kijk eens op de site van de fabrikant van je laptop voor nieuwe videokaart drivers (stuurprogramma's) of op www.ati.com voor nieuwe drivers. Kan goed zijn dat het daar aan ligt Misschien is er wel een update voor simcity zelf. dus kijk ook even op de site van simcity of er geen patch is.
Link naar reactie
op beide sites gekeken en niet veel wijzer geworden. Om drivers te vinden van je video kaart heb ik zeker een vergroot glas nodig want ik kan ze niet vinden, echt ongeloofelijk slecht zon ATI site :cry: op de simcity pagina is ook niets bekend of verdwaal je ook in verkeerde antwoorden, kortom..terug in de kast dat spel :o
Link naar reactie
[quote:8282cae7e2="zijksnor"]op beide sites gekeken en niet veel wijzer geworden. Om drivers te vinden van je video kaart heb ik zeker een vergroot glas nodig want ik kan ze niet vinden, echt ongeloofelijk slecht zon ATI site :cry:[/quote:8282cae7e2] in de FAQ staat volges mij een wat betere link
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...